Schnickaschnicka Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg skal ha meg samsung e 700. men det beste abonnementet til den tlf som lønner seg i lengden med et abonnement til 1500kr? Noen forslag? Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 du får den til 299 på tele2.no med abb. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg bare lurer på en ting. Med vanlig abonnement har man ikke kontroll over hvor mye man ringer og da blir det fort mye. En venn av meg kom på 800 kr for en mnd. Jeg er redd det samme vil skje med meg så er det bedre med youngtalk da? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) En venn av meg kom på 800 kr for en mnd. 800kr er jo ikke mye! Vet bare om en som bruker mindre en det.. heter mads, har ingen venner eller noen å bruker penger på så han bruker det på spill og sånn for og virke "viktig" Men hvis penger er et problem så ta youngtalk Endret 30. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå