stoffix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 siden jeg låner moren min sim k700i intill jeg får meg egen tlf, (min ble herpa) så har jeg laget meg en egen theme til den, men. jeg får ikke lastet den ned.. jeg har lagt ut på home.no, men får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å laste ned eller noe i den duren.. da kom jeg på å prøve å laste ned med T610 telefonen som moren min bruker nå, men når den var ferdig med å laste ned, så fikk jeg beskjed om at filypen ikke var støttet, og derfor ikke kunne lastes ned.. jeg som bare skulle sende den vidrere til min tlf... men tilbake til saken, hvordan skal jeg få den fila (themen) over til telefonen min? jeg har nemlig verken bluetooth eller IR på dataen min.. jeg legger ved fila ifall noen kan få bruk for i et forsøk på å hjelpe meg.. hvis noen gidder da.. noe jeg håper.. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har uploadet den på freemobilesites wap-uploader. gå inn på http://www.freemobilesite.net/wap.php via wap på mobilen, og skriv deretter inn ID: 992541 den vil automatisk bli slettet etter 7dager. vennligst si ifra om den funket nå Lenke til kommentar
communicator Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva med å kjøpe en datakabel til Sony Ericcson.. Kanskje det funker? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 uff, jeg fikk samme feilmelding, kan det være noe galt med fila, eller kan den være for stor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå