trra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Sjekker hk om kjøler er montert, gjelder abit nf7. Monterte vannkjøling, men pcen bare slo seg av med en gang jeg skrudde den på. Brukte noen andre fester på vannblokka enn standard kjøleren. Når jeg nå bytta tilbake til standard kjøleren så virka pcen som den skal. Kan jo være at jeg har gjort noe feil, kabel som har løsna osv. Endret 28. oktober 2004 av trra Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hvilken kjøler er det snakk om? Hk har som oftest sjekk av CPU kjøler, om den er montert.. bør ikke være verre enn å gå i bios å slå det av.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 boxed kjøler, til amd xp 2000. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 prøv å sett en vanlig vifte på koblingen til cpu vifta. Den heter som oftest cpu_fan eller noe. Iallefall den du bruker. Dette for å se til datamaskinen at cpuvifta virker Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg hadde en vifte kobla til cpu_fan1 kontakten, så var ikke det som var problemet. Endret 28. oktober 2004 av trra Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvilken vifte brukte du til cpu fan 1 kontakten? Husk den orgianle boxed kjøleren har større rpm enn en kabinett vifte. Men som sakt, skru av vifte rpm'en i bios. Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Tror jeg fant ut av probleme, vannblokka var ikke festa hardt nok mot cpuen, når jeg pressa blokka mot cpu for hånd så starta pcen, men med en gang jeg slutta å presse så slo den seg av. Festa blokka skikkelig og da var alt bra igjen . Så nå har jeg vannkjøling, jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå