-sealiNe- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hei. Jeg kjøpte meg nettop Sapphire x800 pro vivo... Er dette et bra kjøp? Det negative med det er at jeg får det 1.12.04. Er kortet dårlig til da eller vil det holde? Jeg tenkte jeg kunne flashe det til XT Men vet ikke hva mener dere? at jeg skal avbestille? En av grunnene til at jeg kjøpte det var at jeg fikk med dette: Sapphire Radeon X800Pro Vivo Toxic full retail versjon Pakken inneholder: - Ati Radeon X800 Pro m/Vivo og stillegående kjøleløsning fra Arctic Cooling. - CyberLink Power DVD - CyberLink PowerDirector Pro - Splinter Cell, full versjon - Pandora Tomorrow, full versjon - Prince of Persia, full versjon - Sands of Time, full versjon Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hei. Jeg kjøpte meg nettop Sapphire x800 pro vivo... Er dette et bra kjøp? Det negative med det er at jeg får det 1.12.04. Er kortet dårlig til da eller vil det holde? Jeg tenkte jeg kunne flashe det til XT Men vet ikke hva mener dere? at jeg skal avbestille? En av grunnene til at jeg kjøpte det var at jeg fikk med dette: Sapphire Radeon X800Pro Vivo Toxic full retail versjon Pakken inneholder: - Ati Radeon X800 Pro m/Vivo og stillegående kjøleløsning fra Arctic Cooling. - CyberLink Power DVD - CyberLink PowerDirector Pro - Splinter Cell, full versjon - Pandora Tomorrow, full versjon - Prince of Persia, full versjon - Sands of Time, full versjon hvor kjøpte du det? hvor mye kosta det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er ikke akkurat den beste bundelen jeg har sett. Ta f. eks en titt på Asus sin bundle for sine X800 Pro kort. (Vet ikke om de har VIVO) Kjøleren er meget god og stille. Alt i alt et godt kjøp, men disse datoene for når enkelte webbutikker får utstyret sitt inn på lager bør du ikke stole på. Som regel utsetter de ting på nytt så snart datoen de sist oppga nermer seg. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Veldig bra kjøp! Nå er Prince of Persia: Sands of Time et spill og ikke to forskjellige som du skriver. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ikke for å være slem men.. Splinter Cell - Pandora Tomorrow er ett spill. Samme er Prince of Persia - Sands of Time. Vill si toxic versjonen av x800pro er dyr til å være pro. Skulle jeg brukt det beløpet ville jeg heller brukt "litt" og fått meg et xt kort. Samme tinga som følger meg i den pakka. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Veldig bra kjøp! Nå er Prince of Persia: Sands of Time et spill og ikke to forskjellige som du skriver. Kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Er ikke akkurat den beste bundelen jeg har sett. Ta f. eks en titt på Asus sin bundle for sine X800 Pro kort. (Vet ikke om de har VIVO) Kjøleren er meget god og stille. Alt i alt et godt kjøp, men disse datoene for når enkelte webbutikker får utstyret sitt inn på lager bør du ikke stole på. Som regel utsetter de ting på nytt så snart datoen de sist oppga nermer seg. mener du jeg bør avbestille? dette koster meg 4150.. inkl mva... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) For dyrt til og være pro kort. Ta denne xt kortet til ca 300 mere. http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d4364&plid=4364 Netshop denne prisen er vel uten moms. Pris: kr 4 495,00(Herav mva. kr 870,00) Så det blir vel 4495 + 870 trur jeg da blir det dyrt da. Eller denne pro til 3 499,- ink. mva http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35208 Så har du ca 700 igjen. Endret 28. oktober 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Den "Toxic" vifta koster vel rundt 150-200,- om den kjøpes sepparat, bare med et annet design? Men garangtien ryker jo. Endret 28. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Netshop denne prisen er vel uten moms. Pris: kr 4 495,00(Herav mva. kr 870,00)Så det blir vel 4495 + 870 trur jeg da blir det dyrt da. Moms er inkludert i den prisen der! Kjøpte det kortet selv! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok der fant jeg en bra en, Sapphire Radeon X800 XT VIVO 256MB GDDR3 Pris pr. stk: 4,299.00 inkl. mva. Frakt kommer i tillegg. På lager: 2 På www.multicom.no Lenke til kommentar
Slk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har kjøpt dette kortet jeg og -sealiNe- MPX har/hadde det på lager vet at det er litt dyrt,men vil ha et mest mulig stillegående kort (ofre gjerne litt ytelse per kr. for det ) har softmoddet bios til XP PE,er godt fornøyd med kortet jeg Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 har kjøpt dette kortet jeg og -sealiNe-MPX har/hadde det på lager vet at det er litt dyrt,men vil ha et mest mulig stillegående kort (ofre gjerne litt ytelse per kr. for det ) har softmoddet bios til XP PE,er godt fornøyd med kortet jeg hehe k! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Varj Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 har dette kortet selv, veldig godt fornøyd med lydnivået, dog ikke softmodda det (enda), info om hvor smooth dette går, samt hva som må til mottas med takk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg hadde beholdt bestillinga! det er et mega kort(og i min mening)med en VELDIG bra bundle! dette kortet er meget stillegående og med bra vifte. hadde jeg vært deg ville jeg beholdt kortet! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg hadde beholdt bestillinga! det er et mega kort(og i min mening)med en VELDIG bra bundle! dette kortet er meget stillegående og med bra vifte. hadde jeg vært deg ville jeg beholdt kortet! Helt enig. X800 pro Vivo er et genialt kort. Lite, stillegående, trekker mindre strøm og bundle er kanskje ikke veldig god men god nok. Nå er ikke bundle'en det viktigste. Jeg ville beholdt det, jeg sitter her nå misunnelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hehe, misundligheten er du ikke alene om Lenke til kommentar
1955 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kan da ikke si nei til et bedre kort til samme pris. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kan da ikke si nei til et bedre kort til samme pris. 100% enig. Kan ikke la ver å kjøpe et kort som er orginalt høyere frekvenser og i tillegg orginalt alle 16 pipelinene funksjonelle. Kan banne F**N på at alle gpuéne som er mulig og softmodde pro->xt er lavere standard enn de som er orginale xt, og kan også banne F**N på at xt er laget på bedre parti wafers. Bedre overklokkere. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er jo litt dyrt da når man kan få X800XT PE til 4237kr på PCutstyr.no https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20434 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå