Gå til innhold

Feilmeldinger i AJ-Fork

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med AJ-Fork, når jeg skal legge til en nyhet kommer dette frem:

Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/lalala:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main(xfields.mdu) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main() [function.include]: Failed opening 'xfields.mdu' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 11

Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/xfields.mdu) is not within the allowed path(s): (/home/web/lalala:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

Warning: main(xfields.mdu) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

Warning: main() [function.include]: Failed opening 'xfields.mdu' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/lalala/admin/inc/addnews.mdu on line 132

Jeg har ikke endret noe i scriptet. Jeg har prøvd å laste opp filene på ny. Jeg har prøvd CHMOD. Jeg har prøvd å laste ned pakken på ny, og deretter laste opp og installere hele greia om igjen. Hva er feil?

Jeg bruker allerede dette scriptet på flere andre sider, uten problemer, hvorfor tuller det her? Dette er på helt nytt webhotell fra web10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har aldri trengt MySQL for det. Nå har jeg tilgang til MySQL anyways, så det blir ikke noe problem. Må bare vente på at domenet skal bli klart slik at jeg kan koble til databasen som ligger på db.domene.no :roll:

Edit: Leif

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...