JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det noen som har hjemmesiden til reklamekampanjen? Var der en gang, men husker ikke adressen. Er dette en trøstepresang til KrF på grunn av det høyredominerte statsbudsjettet? settegrenser.no De som har laget siden har ihvertfall peiling... Her hos meg står det bare Waiting for reply i statusbaren. Så enten er siden nede, linken er feil, eller siden er dårlig koda. Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Den reklamen der er ikke annet enn ren og skjær KrF/H/V-propaganda for egen alkoholpolitikk. Pussig det der. Med en gang det er noen partier du ikke liker, så er det propaganda. Kan jeg spørre deg hva det ville vært hvis det hadde vært en av dine partier som hadde sagt dette? Nøyaktig det samme. Dessuten er ikke propaganda nødvendigvis negativt. Lær deg begreper. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Her hos meg står det bare Waiting for reply i statusbaren. Så enten er siden nede, linken er feil, eller siden er dårlig koda. Linken virker utmerket. Man kan se alle reklamefilmene på siden. Er det regjeringen, eller helse og sosialdep. som står bak? Kampanjen har hvertfall fått flertall i stortinget. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Her hos meg står det bare Waiting for reply i statusbaren. Så enten er siden nede, linken er feil, eller siden er dårlig koda. Linken virker utmerket. Man kan se alle reklamefilmene på siden. Jeg kommer ikke inn, verken med Mozilla, konqueror eller wget. bash-2.05b$ wget http://www.settegrenser.no/ --13:49:37-- http://www.settegrenser.no/ => `index.html' Resolving www.settegrenser.no... 194.248.77.97 Connecting to www.settegrenser.no[194.248.77.97]:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Siden bruker Flash 7 i sin helhet. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Siden bruker Flash 7 i sin helhet. Da så. Flash har jeg ikke installert. Det er stort sett bare reklame og generelt tull som bruker flash. Stort sett ingen seriøse sider. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hadde jeg møtt den personen som står bak de reklamefilmene der så skulle jeg sparket han så hardt i rektum at lukkemuskelen måtte finne seg ny residens 2 cm. venstre for drøvelen til alt lys hadde svunnet hen! Ouchtown, population you mr.! That's the spirit Kan vedde på at det er en eller annen Krf-satan som står bak. Hver eneste gang jeg, mamma og pappa ser den blir vi like forbanna som deg. Hvem blir vel ikke sur av at det står "Alvorlig talt - høyere skatter på alkohol fører til færre ulykker." Helt ubegrunnet! Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hahaha.. satt å så på den videoen om Lise (?), en 16 år gammen snaksen jente som har vært litt sent oppe på fest med vin + + .... Jeg meg så jævelig flashback fra min begynnelse på grøftefylla / fjortisfylla! hehe.. Standard! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg liker ikke målet med reklamekampanjen. Det skal sies at Klasse Ekman var ekstremt morsom i sesong 3 av Åpen Post, hvor han intervjuet eldre om 2. verdenskrig, og det som ble sagt ble fullstendig tatt ut av sammenheng. Endret 29. oktober 2004 av alexf Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 "Alvorlig talt - høyere skatter på alkohol fører til færre ulykker."Helt ubegrunnet! Det er ikke ubegrunnet. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvem blir vel ikke sur av at det står "Alvorlig talt - høyere skatter på alkohol fører til færre ulykker." Helt ubegrunnet! Det prøves med en annen vinkling. Ikke alltid det er forskningsrapporter som medfører at personer oppfatter budskapet. De som vil ha en begrunnelse kan lese tusenvis av forskningsrapporter på området. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 3) Kampanjen er i bunn og grunn ikke en informasjonskampanje, men et tafatt propagandautspill fra sittende regjering. 'Nuff said. Til dere som lurte på hvorfor jeg poster: Jeg kunne ikke dy meg.Go, you. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes og huske at det var en informasjonskampanje som skulle medføre at det norske folk fikk forståelse for alkoholpolitikken som hele Stortinget støtter ( FrP hevder vel riktignok at de ønsker lavere avgifter). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Pussig det der. Med en gang det er noen partier du ikke liker, så er det propaganda. Kan jeg spørre deg hva det ville vært hvis det hadde vært en av dine partier som hadde sagt dette? Kloke ord? Sunn fornuft? Jeg står for omtrent samme uttalelsen som personen du adresserer her, og vet du hva? Det ER et av mine partier som sitter i regjeringa det er snakk om (forøvrig Venstre). Endret 29. oktober 2004 av HalTan Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Den reklamen der er ikke annet enn ren og skjær KrF/H/V-propaganda for egen alkoholpolitikk. Pussig det der. Med en gang det er noen partier du ikke liker, så er det propaganda. Kan jeg spørre deg hva det ville vært hvis det hadde vært en av dine partier som hadde sagt dette? Nøyaktig det samme. Dessuten er ikke propaganda nødvendigvis negativt. Lær deg begreper. Vel og bra. Tenkte bare siden ordet brukes ofte her inne i sin negative ladete form, så var det interessant å vite hva du ville kalt det hvis det var noen du holdt med som sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå