vebwa Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg skal etter all sannsynlighet på studietur til Kuala Lumpur, Malaysia, til våren. I den forbindelse tenkte jeg på muligheten for å kjøpe optikk og utstyr til mitt Canon EOS 300D. Er det noen som vet hva som finnes, og hva prisene ligger på i forhold til her? Jeg er i hovedsak ute etter optikk til 300D; kanskje man kan skaffe seg et rimelig L-objektiv der nede... Noen som vet noe om mulighetene i Malaysia, har erfaringer e.l.? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tenk over dette med garanti osv... Lenke til kommentar
mannapappa Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Forrige gang jeg var i Malaysia var det ikke så veldig mye billigere enn på web i Norge. I Singapore derimot er det svært billig...... (ikke alt for mange timer fra KL med buss) Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei, Jeg har vært en del i Malaysia (og drar dit i morgen forresten ). Min erfaring er at det ikke er noe særlig billigere der enn i Norge. Du kan muligens spare et par hundrelapper dersom du kjøper noe dyrt, men det vil nok ikke lønne seg mtp garanti. Kjøp heller utstyret ditt i Norge og kos deg med mat og drikke i Malaysia. Det er i alle fall svinebillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå