tilstad Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bare lurte litt på hva alt dete i motor rommet var, det er så mye ledninger og alt for tiden, kan det være noe med det kanskje? Eller en computerfeil? Jeg skaffa disse delene ( i rødt) på dynga, men om det ikke hjelper, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvordan bil er det, og hvor gammel? Er litt greit å vite i første omgang... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er vel en Transporter eller Caravelle pre 91' du har. Boksen helt til høyre er luftmassemåleren, den lille som ser ut som en el.motor ved siden av, er tomgangsstabilisatoren. Den som er rett ovenfor fordeleren er en trykkregulator tipper jeg. Til venstre er ECU eller ICU, hjernen eller tenningskontrollen, mao. Men det er fint om du kan beskrive mer nøyaktig hvordan motoren oppfører seg. Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er vel en Transporter eller Caravelle pre 91' du har. Regnet med det var det det var snakk om her jeg også... Men bildet var ikke sånn veldig bra kvalitet.... så er jo litt forskjell om det er 1,9 eller 2,1i Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ok, det bildet var ikke min bil. Det er en 1990 caravelle coach ja. Viste seg at problemet forsvant når jeg byttet AFM'en. Var jo veldig irriterende da, stoppet 3-4 ganger pr kjøretur, og man ante jo ikke hvor lenge det var til den startet igjen. Men bare plutselig var den helt fin igjen. Men nå lurer jeg på noe annet. Noen som aner hvor man kan skeffe et sånt bord som dette til min bil? Det er til å ha mellom setene foran. Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg ville prøvd meg på www.vwbus.no/forum f.eks kanskje forum.vw2you.com der er det masse folk som har masse rart... Endret 1. november 2004 av Opus Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja egentlig trenger jeg et par ting. I det fremre varmeapparatet virker ikke vifta, står bom fast, og i det bakre lekker det kjøleveske. Om man setter på viften på det bakre blir bilen dekket av dugg inni. Så man må kjøre uten noen vifter på. det er jo greit nå, men snart er det jo 20 minus og da bør det jo være fikset. Endret 1. november 2004 av Opus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Innlegg er blitt redigert da forumet ikke er en markedsplass. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja egentlig trenger jeg et par ting. I det fremre varmeapparatet virker ikke vifta, står bom fast, og i det bakre lekker det kjøleveske. Om man setter på viften på det bakre blir bilen dekket av dugg inni. Så man må kjøre uten noen vifter på. det er jo greit nå, men snart er det jo 20 minus og da bør det jo være fikset. Skift radiator i kjøleregisteret! Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Skift radiator i kjøleregisteret! DUh, ja jeg og skjønner jo det da... det var jo derfor jeg spurte om han ville selge ett av de... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan hende varmeregister fra golf I/II passer. Et annet alternativ er å kutte ut registeret og montere en Webasto. Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg beklager det foretrufne og håper på tilgivelse! Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Lurte på å skaffe en sånt ratt som dette...hehe det blir nok PFETT!! Også en lysekrone i taket Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Har fått tak i disse vinterdekkene, er de brukbare tror dere? Er litt dårlig med pigger i to av de... vil jeg skli mye med dem? Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 de dårlige: Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 litt rustne også... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En god start er å pirke ut alt av småstein som er kilt mellom seipene. Hvis dekkene ikke er så fryktelig gamle eller morkne, kan du få skutt inn nye pigger. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Vi skal ha Vw treff på tyrigrava den 12 des kl 14:00 for de som ikke vet hvor det er kan dee se det her på kartet Endret 3. desember 2004 av tilstad Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 litt større: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå