Mercury Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har fått tak i et spill som trenger en ny versjon av Windows XP fila : d3d8.dll . Fra hjemmesiden til spillet finns en link til denne, men den er engelsk og jeg trenger den norske. Har noen tips om hvor den kan finnes ? Får kjørt spillet men mangler teksten i bla. menyene, ikke lett og få de rette innstillingene da nei. Hilsen Mercury Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det kan jo være det går greit å bruke den engelske.. Har du prøvd med denne? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 At dll fila er engelsk skal vel normalt sett ikke gjøre noe. Hvis det gjør det er det bare å slette den. *.dll file er normalt skrevet på englesk, siden DLL er en del av programerings tingene til windows så er nokk den skrevet på engelsk. Men som sagt så tviler jeg på at det blir noe problem. Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Linken som den viser till er en exe fil, når jeg kjører den får jeg beskjed om at jeg kjører et opperativ system med et annet språk Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 d3d8.dll er da vitterlig en del av DirectX 8? Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Dette er hva det står i readme fila: Windows XP + nVIDIA based cards (possibly other brands): We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself as graphical problems both in the game menu and also during game play. We have traced this problem to be a Windows XP problem. Technically this problem is solved by the use of a newer version of d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 – versions tested without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29) Currently the only way we know to update this dll file is to install the Windows XP Patch: “The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate If a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676)” downloadable from the following Web Site: http://download.microsoft.com/download/whi...Q306676/WXP/EN- US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe. This update may in the future be available as part of an official Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly a DirectX 8.1 update. Spillet er helt nytt så dll fila i DirectX 8.1 er tydeligvis for gammel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Rart å lage spill som ikke baserer seg på nåværende windows-aplikasjoner. Meget rart Har du sett på hjemmesiden til de som lager spilleT? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei! Kva med å søke etter dll fila på norsk i microsoft.com/microsoft.no eller sende ein epost til support i microsoft og lure på om dei har *.dll fila på norsk.Kan for eksempel prøve [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå