Dingot0m Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Heter Kvam til etternavn. Hjelper det? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jepp. Du er dagens Kvam-vinner, og får en overraskelse i posten Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Men golfbanen i Øystese er utrolig bra! Gleder meg allerede til sommeren da jeg skal tilbringe X antall timer der! ah... flott bane ja, har brukt ein del dagar der ja... Banen vert vel og noko utvida før neste sommar... det blir stas ^^ Lenke til kommentar
samson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jau, Kvam er ein fin stad og det er trist å ha flytta der i frå no. Etter 19 år i bygda kan eg tenkje tilbake på mange fine stunder, og har aldri vore inne på tanken om å vekse opp nokon annan plass. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jau, Kvam er ein fin stad og det er trist å ha flytta der i frå no. Etter 19 år i bygda kan eg tenkje tilbake på mange fine stunder, og har aldri vore inne på tanken om å vekse opp nokon annan plass. Du har gått på Øystese gymnas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå