robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 bleh, har då meir enn berre natur... Eing! Jeg bor i norheimsund og liker og bo der. Dei skal jo snart bygge en ny kino der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Norheimsund ja. Det er vel litt større enn Øystese også er det ikke? Nesten en liten by. Men det er ikke langt mellom de to stedene. Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Norheimsund ja. Det er vel litt større enn Øystese også er det ikke? Nesten en liten by. Men det er ikke langt mellom de to stedene. Norheimsund er større ja, det ikke langt mellom Øystese og Norheimsund. Bilde: Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ett til: Norheimsund Endret 29. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Rosendal just nu! Eg er ikkje så glad i å bu på ei vestlands byggd. Det er så lite som skjer og så er byggda dyret så utbredt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam. Bussen til Oslo stopper alltid der, på Mors Kro. Ganske god lapskaus, og brille å få seg ei øl i tre tida Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam. Bussen til Oslo stopper alltid der, på Mors Kro. Ganske god lapskaus, og brille å få seg ei øl i tre tida Mors kro er nedlagt da. Noe annet der nå Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam. Bussen til Oslo stopper alltid der, på Mors Kro. Ganske god lapskaus, og brille å få seg ei øl i tre tida Mors kro er nedlagt da. Noe annet der nå NEI? Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 At det er lite som skjer på bygda equals pisspreik... I Øystese har me båe bowling og golfbane. Kvar helg er det drykk på ymse tilstelningar med mykje lått og løye. Ofte tar me oss ein tur i den vakre fjellheimen, der me kan jakte og leike oss... Øystese Vakkert, huh? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 word, at det er lite å gjere på i bygdene er ikkje sant... det er mykje kva gjer det til sjølv ^^ eg likar meg godt i øystese eg Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kvam. Bussen til Oslo stopper alltid der, på Mors Kro. Ganske god lapskaus, og brille å få seg ei øl i tre tida Mors kro er nedlagt da. Noe annet der nå NEI? Ok, kjørte forbi der nå, Den er ikke nedlagt alikevel. Sorry tok feil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Mors kro er nedlagt da. Noe annet der nå NEI? Ok, kjørte forbi der nå, Den er ikke nedlagt alikevel. Sorry tok feil Prise Herren! HALLELULJA! Da blir det lapskaus og pils klokka 3 på natta flere ganger Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Eg bur i Skipadalen nett i mellom Norheimsund og øystese Er ein fin plass , men er ein farleg veg her. DEt er ein fin kommune kvam herad, jau Har budd her heile livet og kommert til å gjere det. TRUR eg Heiter kjetil FOrsessten Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Stefaren min kommer fra Nordheimsund. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eg bur i Skipadalen nett i mellom Norheimsund og øysteseEr ein fin plass , men er ein farleg veg her. DEt er ein fin kommune kvam herad, jau Har budd her heile livet og kommert til å gjere det. TRUR eg Heiter kjetil FOrsessten er det i nærheten av "Børve"? noe av slekta mi kom fra et sted oppi der kalt Børve og tror det var mer i mellom der et sted...er ikke helt sikker hvor det var. Hvor mange Km er det forresten mellom Nordheimsund og Øystese? Hvis jeg skal tippe vil jeg tro 6 -7 km Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eg bur i Skipadalen nett i mellom Norheimsund og øysteseEr ein fin plass , men er ein farleg veg her. DEt er ein fin kommune kvam herad, jau Har budd her heile livet og kommert til å gjere det. TRUR eg Heiter kjetil FOrsessten er det i nærheten av "Børve"? noe av slekta mi kom fra et sted oppi der kalt Børve og tror det var mer i mellom der et sted...er ikke helt sikker hvor det var. Hvor mange Km er det forresten mellom Nordheimsund og Øystese? Hvis jeg skal tippe vil jeg tro 6 -7 km Skipadalen er i nærheten av børve ja. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kjenner hele Børve gjengen Jeg er samboer med en av "søstrene" børve faktisk Lenke til kommentar
ratata Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 mangen Børve folk... Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Men golfbanen i Øystese er utrolig bra! Gleder meg allerede til sommeren da jeg skal tilbringe X antall timer der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå