Litejk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hellu. er det fleire enn meg som er frå Kvam Kommune/herad her eller? Lure ein del på det!!? Edit: Leifen er på tur Endret 28. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei Samboeren min er fra Øystese.. hu har hele slekta i Nordheimsund / Øystese..mener det er i Kvam kommune... -Falc- Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam? Er det ikke der Mors Kro er? I såfall så har jeg vært der mange ganger, om det hjelper Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det kvamherad du meiner med kvam? eller er det ein kommune som bare heiter kvam?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Etternavnet mitt er Kvam men jeg tror ikke jeg har vært i den kommunen.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er et lite sted som heter Kvam, men det ligger i Nord-Fron kommune i Gudbrandsdalen. Tviler på at det er DET Kvam du mener. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 DEt er kvam kommune det heter... og det ligger i Hordaland... eller i Hardanger. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam kommune i Hordaland Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 DEt er kvam kommune det heter... og det ligger i Hordaland... eller i Hardanger. Kvam Herad kanskje Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eg bur ikkje så langt vekke då. Kvinnherad Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kvam Herad. Herad = kommune på nynorsk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mor min kommer fra Øystese så jeg har slektninger der, og har vært der utallige ganger. Skikkelig fint er det der også. Men hadde nok ikke klart å bodd der. For avsides og innstengt. Og dialekta har jeg alltid hatt problemer med Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 er frå øystese... koselig plass dette her.. fint er det og ja Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jau, eg bur i Øystese og reknar meg som innbyggjar i Kvam Herad. går forøvrigt på Øystese Gymnas og eig ein blå sykkel... ellers? Lenke til kommentar
HuncH Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eg kjem frå Øystese eg òg. Som ratata nemnde på tidlegare, er dette ein særs fin plass! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som ratata nemnde på tidlegare, er dette ein særs fin plass! men det er vel og alt plassen har? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som ratata nemnde på tidlegare, er dette ein særs fin plass! men det er vel og alt plassen har? Ikke så lite bare det. Var engang tur oppå "torefjell", fantastiske utsikt. Og så har de gullfisksvann og Ingebrikt Vik museum (ikke helt sikkert om det var rett skrevet ) har ikke vært der på en stund nå. Men det er mest natur jo, men det er vel bra? Sikkert mye jeg ikke vet om også Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ikke så lite bare det. Var engang tur oppå "torefjell", fantastiske utsikt. Og så har de gullfisksvann og Ingebrikt Vik museum (ikke helt sikkert om det var rett skrevet ) har ikke vært der på en stund nå. Men det er mest natur jo, men det er vel bra? Sikkert mye jeg ikke vet om også Jo da. Natuer er kjempe greier det, men det blir litt kjedeligt når det er omtrent alt plassen har Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 bleh, har då meir enn berre natur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå