leinman Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har fått et problem med tastauret på min netshop 1557GLS. Etter at jeg koblet til et Logitech-tastatur og installerte itouch, fikk mange av tastene en annen funksjon enn normalt. o = 6 p = * osv. Jeg har uninstallert itouch og prøvd tastaturet både med og uten logitech-tastaturet. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har fått et problem med tastauret på min netshop 1557GLS. Etter at jeg koblet til et Logitech-tastatur og installerte itouch, fikk mange av tastene en annen funksjon enn normalt. o = 6 p = * osv. Jeg har uninstallert itouch og prøvd tastaturet både med og uten logitech-tastaturet. Noen som har noen forslag? Hehe, en klassiker! Slå av "num lock". Skal ikke mobbe, men regner med at dette er din første bærbare? Merk deg FN-tasten på tastaturet, og den alternative merkingen på mange, om ikke alle F-tastene. Der finner du også muligheten for å slå på/av Num Lock med kombinasjonen FN og den F-tasten som det står Num Lock på. Alltså, trykk på de samtidig/hold inn FN og så trykk på den passende F-tasten. Hilsen ponke Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er nok du som har slått på numlock tasten ja, hold inn den fn tasten mellom ctrl og wintasten på høyreside og trykk på scroll knappen, så skal du nok se at alt ordner seg får vi håpe. Lenke til kommentar
leinman Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Haha. Det stemte godt, gutter. Tusen takk for hjelpen. Ja, jeg er faktisk en særdeles urutinert laptop-bruker. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå