Gå til innhold

Fått Sharp GX30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  DesiRomeO skrev:
heisann!

endelig kjøpt meg en sharp gx30 jeg også:D stolt eier av den..men nå har jeg mange spørsmål som jeg håper å få svar på her:=)

1) mms- og wap-oppsett for telenor, jeg veit det var noe i det første men jeg skjønte den ikke helt.

2) bluthoth begrenset?! hva forno tull?:( hvordan kan jeg åpne denne begrenseningen? og er det sant at du ike kan synkronisere med en sharp gx30 og pc?!

3) bunnet til Vodafone, hvordan åpner jeg denne?!

4) og hvorfor kan jeg ikke ha mp3 som ringetone?:S

5) hva med video tiden som er begrenset, hvordan åpner jeg den?

1. Er bare å skrive inn de detaljene som han skrev inn i telefonen når du går til MMS og GPRS oppsett, du skjønner det når du kommer inn dit.

2. Eneste måten er å få den oppgradert til GX30i software, usikker på hvem som gjør dette dog. Som den er uten 30i software kan bluetooth BARE brukes til headset.

3. Sagt tidligere i tråden hvor man kan få den låst opp.

4. Ikke støtte i software rett og slett. Regner med at det faktisk var Vodaphone som satte en stopper der, så man bare kunne deres betalingstjenester. Har ikke kommet et nytt software som gjør at man får MP3 ringetoner ennå, og tror ikke vi kan regne med at det kommer heller.

5. Kan ikke forandres, den blir på maks 400kb.

Lenke til kommentar
  Heiper skrev:

1. Er bare å skrive inn de detaljene som han skrev inn i telefonen når du går til MMS og GPRS oppsett, du skjønner det når du kommer inn dit.

2. Eneste måten er å få den oppgradert til GX30i software, usikker på hvem som gjør dette dog. Som den er uten 30i software kan bluetooth BARE brukes til headset.

3. Sagt tidligere i tråden hvor man kan få den låst opp.

4. Ikke støtte i software rett og slett. Regner med at det faktisk var Vodaphone som satte en stopper der, så man bare kunne deres betalingstjenester. Har ikke kommet et nytt software som gjør at man får MP3 ringetoner ennå, og tror ikke vi kan regne med at det kommer heller.

5. Kan ikke forandres, den blir på maks 400kb.

1. altså samme om det står telia der, så kan jeg bruke det for telenor også?!

2. kan ikke dere som er litt flinkere og har litt mer kunnskap/peiling søke litt her og der og finne ut om hvor man gjør det:)(bor i oslo omrdet)

3. altså når jeg har låst den opp for vodafone, da for jeg inne bedre meny? men tidligere i tråden sto det at du måte sende det inn til dem...er det ingen butikker som gjør..altså at du kan gå og levere og hente det selv?

4. så hvis jeg faktisk for åpnet den for vodafone, er det da mulig å få mp3 som ringetone?

er det noen her som har åpnet sin GX30 for vodafone, som kan vise meg en bilde av menyen etter det...

og er det noen her som er en stolt eier av en S700, som kunne ønske å bytte med en Sharo gx30?:)

Lenke til kommentar
  DesiRomeO skrev:
3. altså når jeg har låst den opp for vodafone, da for jeg inne bedre meny?

Menyen vil vel alltid være rød og hvit, ettersom den er produsert for Vodafone. Om ikke du har skaffet den fra f.eks Asia, vil alltid Vodafone-menyen være der, unasett om du låser den opp eller ei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er en telefon jeg ville ha ønsket meg, synd at den har så mange begrensninger... :nei::thumbdown:

Det jeg likte best med den, er at den er ekstremt god skjerm, MMC/SD-kortleser, godt kamera, MP3-støtte + at man er litt enestående med den telefonen (man ser ikke alle gå rundt med den, heller, liker ikke telefoner som absolutt alle har).

Men enda det er en så bra telefon, så har den lite integrert minne, bluetooth-begrensninger (som jeg ble mest skuffet over), ikke støtte for MP3-ringetoner (ville allikevel ha overlevd, har jo SX1 som ikke støtter MP3-ringetoner), begrenset video-opptakstid og sånn...

Lenke til kommentar

Photodose.

Karstad krevde 699 euro

Vodaphone shop krevde 600 euro

og prisen la stort sett rundt der. Photodose i Lubeck hadde satt ned fra 599 til 399 euro - mva, sa ble det ca 3000 blank. Den var ikke last.

den stotter dog truetones. dermed kan du ha ala mp3 toner i ganske god kvalitet, men bare 11 sek.

Minnekort fra lexar kostet meg 220 kroner. Det var 256mb brikke.

6 mb intern minne fungerer uansett greid ved bruk av 256 brikke. Skal kjope meg 2,5 mm til 3,5 mm overgang i morgen.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

det gar veldig fint. trykk pa * kanppen og du kan bruke de skandinaviske bokstavene. krever ca 5 sek ekstra. ikke noe mer problem enn det.

har sent foresporsel til en bedrift i sverige for a fa den til 30i versjonen. Det fikser bt begrensingen.

ps! sitter i polen, og de har ikke skandinaviske taster :blush:

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...