MarkusG Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dumt! Går det ikke an og fjerne denne sperren da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva slags inngang er det til handsfree/headsett? Går det ann og kjøpe adapter for og gjøre om til stereoinngang? Hvis det ikke er det da Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Hva slags inngang er det til handsfree/headsett? Går det ann og kjøpe adapter for og gjøre om til stereoinngang? Hvis det ikke er det da Den er i stereo, og er av typen 2,5" minijack. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så jeg kan bruke helt vanlig headsett som brukes i f.eks MP3 spiller? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Så jeg kan bruke helt vanlig headsett som brukes i f.eks MP3 spiller? mp3 spillere, cd spiller osv, har som regel nesten alltid en 3,5" minijack utgang, så om du får tak i en (stereo) adapter fra 2,5 - 3,5" så burde det gå veldig fint. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvor får du kjøpt det da? Link? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det filmsperre på GX32 også? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 GX32 eksisterer bare i Asia, denne modellen er identisk til den europeiske GX30 som er ment for Europa. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 GX32 eksisterer bare i Asia, denne modellen er identisk til den europeiske GX30 som er ment for Europa. ... Men med mer fargerike menyer, siden den ikke er låst til Vodafone som kun har rødt og hvitt (Gud vet hvorfor....) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vodafone sine versjoner av GX30 er med andre menyer og software som gjør dem spesielt knyttet til Vodafone. Det finns GX30 i andre land i Europa som kan kjøpes uten tilknyttning til Vodafone og dermed få originale menyer, men koster desverre mye mer. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har gått lei av ventingen på Samsung D500, så jeg tok kontakt med en venn jeg har i Hongkong som skal hjem og feire jul her i Norge. Han skulle ta med en GX32 til meg og få gjort om software til engelsk før han drar hjem. Dvs at jeg får denne på onsdag neste uke. Jeg hørte en sa her at man kunne få en mindre antenne til telefonen som ikke gikk utover signalstyrken, kunne du si hvor du fikk tak i dette? Er ikke så glad i antenner, men denne telefonen har jo så si alt jeg kunne tenke meg så det var greit nok komprimiss. -Heiper- Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hvem er best? gx30 eller samsung d500? Jeg skal ha samsung d500 om noen dager, men bare lurer hva som er hovedforskjellene. Hvilke forskjeller er det mellom de to? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er litt forkjellig designe messig som du ser. Ellers, Mpix telefon begge to, men de fleste tester sier at GX30/32 har det beste kameraet (slår også S700 i kamera tester). Skjermen har høyere oppløsning og er litt større, 2,2" mot 1,9" på D500. Har bare 6MB innebygd minne, men har mulighet for SD og MMC kort. D500 har jo 92MB innebygd, men ikke støtte for SD eller MMC. Samsung sin Kalender skal visst være mye bedre, og Bluetooth er også bedre. GX30 har begrensning på bare headset, mens D500 kan sende og motta filer, kontakter etc. GX30 er vel også en del større enn D500, og veier 11 gram mer. Og ikke minst, den får man ikke på norsk språk hvis det er viktig for deg i SMS. Jeg skriver nesten aldri SMS, ringer istedet for å skrive, så det har ingenting å si for meg. Sikkert en plage for SMS skrivere dog. Dette var hovedforkjellene som jeg ser, er helt sikkert flere, men de er så små at de ikke hadde noe særlig betydning for meg. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 går for samsung d500 uansett jeg, så jeg er med den. men siba.no skulle ha d500 inne i går, men hadde den ikke inne i dag da jeg ringte. når ca tror dere de vil få den inn? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg var på Siba istad og spurte. Tidlig neste uke sa han. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 [...] Jeg hørte en sa her at man kunne få en mindre antenne til telefonen som ikke gikk utover signalstyrken, kunne du si hvor du fikk tak i dette? Er ikke så glad i antenner, men denne telefonen har jo så si alt jeg kunne tenke meg så det var greit nok komprimiss. -Heiper- Det har jeg beskrevet litt tidligere Se side 5 i tråden så ser du bilder av telefonen med mini antennen og link til hvor du kan bestille den. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ingen som vet om det er mulig og fjerne videosperren. Vurderer Gx30 og D500 nå. Kjøper Gx30 hvis det er mulig. Endret 12. desember 2004 av makos Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 heisann! endelig kjøpt meg en sharp gx30 jeg også stolt eier av den..men nå har jeg mange spørsmål som jeg håper å få svar på her:=) 1) mms- og wap-oppsett for telenor, jeg veit det var noe i det første men jeg skjønte den ikke helt. 2) bluthoth begrenset?! hva forno tull? hvordan kan jeg åpne denne begrenseningen? og er det sant at du ike kan synkronisere med en sharp gx30 og pc?! 3) bunnet til Vodafone, hvordan åpner jeg denne?! 4) og hvorfor kan jeg ikke ha mp3 som ringetone?:S 5) hva med video tiden som er begrenset, hvordan åpner jeg den? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 lurer på de spørsmålene jeg også, noen som har svar? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 heisann!endelig kjøpt meg en sharp gx30 jeg også stolt eier av den..men nå har jeg mange spørsmål som jeg håper å få svar på her:=) 1) mms- og wap-oppsett for telenor, jeg veit det var noe i det første men jeg skjønte den ikke helt. 2) bluthoth begrenset?! hva forno tull? hvordan kan jeg åpne denne begrenseningen? og er det sant at du ike kan synkronisere med en sharp gx30 og pc?! 3) bunnet til Vodafone, hvordan åpner jeg denne?! 4) og hvorfor kan jeg ikke ha mp3 som ringetone?:S 5) hva med video tiden som er begrenset, hvordan åpner jeg den? 2. ikke noe du kan gjøre med dette (mest sannsynlig), men det finnes steder som man kan oppgradere GX30 -> GX30i. Da vil det ikke være noen begrensning i bruk av BT. Vet at man får fikset dette i athen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå