Gå til innhold

Fått Sharp GX30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått lei av ventingen på Samsung D500, så jeg tok kontakt med en venn jeg har i Hongkong som skal hjem og feire jul her i Norge. Han skulle ta med en GX32 til meg og få gjort om software til engelsk før han drar hjem. Dvs at jeg får denne på onsdag neste uke. Jeg hørte en sa her at man kunne få en mindre antenne til telefonen som ikke gikk utover signalstyrken, kunne du si hvor du fikk tak i dette? Er ikke så glad i antenner, men denne telefonen har jo så si alt jeg kunne tenke meg så det var greit nok komprimiss.

-Heiper-

Lenke til kommentar

Er litt forkjellig designe messig som du ser. Ellers, Mpix telefon begge to, men de fleste tester sier at GX30/32 har det beste kameraet (slår også S700 i kamera tester). Skjermen har høyere oppløsning og er litt større, 2,2" mot 1,9" på D500. Har bare 6MB innebygd minne, men har mulighet for SD og MMC kort. D500 har jo 92MB innebygd, men ikke støtte for SD eller MMC.

Samsung sin Kalender skal visst være mye bedre, og Bluetooth er også bedre. GX30 har begrensning på bare headset, mens D500 kan sende og motta filer, kontakter etc. GX30 er vel også en del større enn D500, og veier 11 gram mer. Og ikke minst, den får man ikke på norsk språk hvis det er viktig for deg i SMS. Jeg skriver nesten aldri SMS, ringer istedet for å skrive, så det har ingenting å si for meg. Sikkert en plage for SMS skrivere dog.

Dette var hovedforkjellene som jeg ser, er helt sikkert flere, men de er så små at de ikke hadde noe særlig betydning for meg.

Lenke til kommentar
[...] Jeg hørte en sa her at man kunne få en mindre antenne til telefonen som ikke gikk utover signalstyrken, kunne du si hvor du fikk tak i dette? Er ikke så glad i antenner, men denne telefonen har jo så si alt jeg kunne tenke meg så det var greit nok komprimiss.

-Heiper-

Det har jeg beskrevet litt tidligere :) Se side 5 i tråden så ser du bilder av telefonen med mini antennen og link til hvor du kan bestille den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

heisann!

endelig kjøpt meg en sharp gx30 jeg også:D stolt eier av den..men nå har jeg mange spørsmål som jeg håper å få svar på her:=)

1) mms- og wap-oppsett for telenor, jeg veit det var noe i det første men jeg skjønte den ikke helt.

2) bluthoth begrenset?! hva forno tull?:( hvordan kan jeg åpne denne begrenseningen? og er det sant at du ike kan synkronisere med en sharp gx30 og pc?!

3) bunnet til Vodafone, hvordan åpner jeg denne?!

4) og hvorfor kan jeg ikke ha mp3 som ringetone?:S

5) hva med video tiden som er begrenset, hvordan åpner jeg den?

Lenke til kommentar
heisann!

endelig kjøpt meg en sharp gx30 jeg også:D stolt eier av den..men nå har jeg mange spørsmål som jeg håper å få svar på her:=)

1) mms- og wap-oppsett for telenor, jeg veit det var noe i det første men jeg skjønte den ikke helt.

2) bluthoth begrenset?! hva forno tull?:( hvordan kan jeg åpne denne begrenseningen? og er det sant at du ike kan synkronisere med en sharp gx30 og pc?!

3) bunnet til Vodafone, hvordan åpner jeg denne?!

4) og hvorfor kan jeg ikke ha mp3 som ringetone?:S

5) hva med video tiden som er begrenset, hvordan åpner jeg den?

2. ikke noe du kan gjøre med dette (mest sannsynlig), men det finnes steder som man kan oppgradere GX30 -> GX30i. Da vil det ikke være noen begrensning i bruk av BT. Vet at man får fikset dette i athen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...