Eulogy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og åssen er bluetooth på den? Den er vel ikke begrenset? Bluetooth'en er begrenset Er du sikker på det da? Vil gjerne ha svar fra noen som vet helt sikkert, og som ikke bare gjetter. Ja, jeg leste det i det svenske mobilbladet ''mobil'': IR för datoranslutning, blutooth endast för headset. Hmm... Det var litt av en turn off. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har bestilt Sharp GX30 nå, er det mulig å få denne unbranded med norsk oppsett? Vet dere forresten hvor jeg kan få kjøpt utstyr til denne (helst svenske eller danske webshops). Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Har bestilt Sharp GX30 nå, er det mulig å få denne unbranded med norsk oppsett? Vet dere forresten hvor jeg kan få kjøpt utstyr til denne (helst svenske eller danske webshops). Hei. Kult vi blir flere GX30 eiere i Norge. Jeg tviler på at du får gjort noe med den slik at du får norsk språk på den. Vet ikke om det er noe mulighet for å legge GX32 software på en GX30. Tviler på det, ellers hadde vel flere gjort det. Ang ekstrautstyr så finnes det litt. Jeg kjøpte et momax stereo headsett på ebay. Som feks her: momax headset Miniantenne får du her (tysk webshop men gikk helt fint å bestille): inovenda.com En guide for å få byttet denne finnes her: miniantenna.net Har selv byttet antenna og det var veldig lett, og ser mye bedre ut. Merker ikke forskjell på signalstyrke heller. Sånn ser min GX30 ut nå: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg syns det er litt stilig med utvendig antenne så lenge den ikke er så veldig stor. Kan hende at jeg blir lei av den etter hvert GX32 eksisterer bare i Asia og det er den samme som GX30 i Europa, dette fant jeg på en kinesisk webshop. Dessuten finner man bare GX30 under Sharp sitt nettsted. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vet noen hvor jeg kan kjøpe batteriet som er en del bedre? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kan du legge inn filmer på mobilen? Og tar den WMA? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Kan du legge inn filmer på mobilen? Og tar den WMA? Man kan se .3gp filmer på mobilen ja, men den spiller ikke av wma... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tar den Mpeg 4 som S65 da?? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan du bruke ytterskjermen når du skal ta selvportrett sånn som på Samsung e700? Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan du bruke ytterskjermen når du skal ta selvportrett sånn som på Samsung e700? Ja! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd stort minnekort i den rontonic?? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd stort minnekort i den rontonic?? Nei det har jeg dessverre ikke. Har ikke noe større kort enn det jeg fikk med når jeg kjøpte den (128MB). Men når manualen garanterer for 512MB SD kort, skal vel det holde for de fleste? Kan jo hende større kort funker i den og... men det har jeg ikke fått prøvd. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 OK, vurderer og selge mp3 spilleren og kjøpe GX30, er det bra mp3 spiller på den da? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 OK, vurderer og selge mp3 spilleren og kjøpe GX30, er det bra mp3 spiller på den da? Nja, mp3 delen er nok ikke blant de beste lydkvalitetsmessig blant mobiltelefoner synes jeg. Mulig det finnes bedre headsett enn det jeg fikk tak i, for lyden i det er ikke all verden. Skal du bruke den som mp3 spiller, vil jeg absolutt ikke anbefale GX30. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 OK, er det bra og legge inn filmer på den da? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 OK, er det bra og legge inn filmer på den da? Den har en begrensining på 400k på filmer (har jeg lest, ikke testet), så vil ikke påstå den egner seg for filmtitting heller. Litt dumt med en så bra skjerm egentlig... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kan du ikke teste det da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har du aldri prøvd og legge inn en film da? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Nei men jeg prøvde (for din skyld) nå og som jeg trodde, den ville ikke spille av filen som var på ca 1MB. Så da har telefonen en sperring på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå