Singh tha king Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 JA! Viss du vil ta risikoen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gjør det før noen andre her tar tilbudet før deg Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg syns ikke at du skal betale noe mer enn 2500kr. Har sett andre fra Blocket.se som selger gx30 ulåst til 2500kr tidligere. Det er viktig å se om de er fin brukt og be dem sende bilder av telefonen. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vet det, vyurderer saken... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 vet det. Vurderer saken.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Okei, verdens kjedeligste filmsnutt, men har litt dårlig tid så filmet noe kjapt her. plinget på slutten er en innkommende melding. Og da innser jeg at jeg har enda dårligere tid. Ville bare se hvordan den filmet, så tusen takk =) Men er det noen begrensning for hvor lenge man kan filme? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Men er det noen begrensning for hvor lenge man kan filme? Ja, det er det dessverre. Maks video er 400kb. Så på beste oppløsning fikk jeg ca 45 sek, og på normal ble videoen på 1:15. Litt dårlig dette egentlig, men jeg synes ærlig talt kvaliteten på video på mobil blir såpass dårlig at for meg gjør ihvertfall ikke dette så mye. Bortsett fra at man irriterer seg litt over at de legger inn sånne begrensninger. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg lovte å legge ut noen bilder i full mpx størrelse også, her kommer de. Bilde 1 | Bilde 2 | Bilde 3 | Bilde 4 | Bilde 5 | Bilde 6 Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kvaliteten gikk ned litt på mpx bildene, synes s65 tok bedre der. men kvaliteten på vga-bildene var kongebra... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Synes bildene var litt ''grumsete'' Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den telefonen der var jo bare så ut som om man fikk ekstremt mye igjen for pengene der! hvis man får den til 2500-2700 uten abb, så er jo det bare sinnsykt for en sånn telefon! me want me want Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Nei altså. Nå må dere slutte å vise fram lekre telefoner. Nå fikk jeg også lyst på en! Forresten, åssen ble det med betalingen? Og åssen er bluetooth på den? Den er vel ikke begrenset? Endret 3. november 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og åssen er bluetooth på den? Den er vel ikke begrenset? Bluetooth'en er begrenset Lenke til kommentar
olavs72 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har nettop fått en GX30, kjøpt i Italia. :!: Min GX30 fungerer med mitt sim kort fra telenor, men wap og mms fungerer ikke. Må jeg låse opp min gx30 for at dette skal virke??? Trodde det med låse opp gikk på sim kort/abonnement. Eller er mitt gprs oppsett galt, evt noe galt på sim kortet mitt? Kan noen poste mms og Wap oppsett som virker med telenormobil? Begynner å bli litt frustrert. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Nei altså. Nå må dere slutte å vise fram lekre telefoner. Nå fikk jeg også lyst på en! Forresten, åssen ble det med betalingen? Betaling gikk veldig greit. Gå i banken din og si du skal sette over pengene på kontoen som selger gir deg. Tok fra fredag til tirsdag før pengene var på kontoen. Kan noen poste mms og Wap oppsett som virker med telenormobil? mms settings: profile name: tnm mms ip adress: 010.010.010.011 relay server url: http://mmsc/ port number: 9201 connection type: gprs gprs settings: apn: mms username: std password: 1234 linger time: 180 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og åssen er bluetooth på den? Den er vel ikke begrenset? Bluetooth'en er begrenset Er du sikker på det da? Vil gjerne ha svar fra noen som vet helt sikkert, og som ikke bare gjetter. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og åssen er bluetooth på den? Den er vel ikke begrenset? Bluetooth'en er begrenset Er du sikker på det da? Vil gjerne ha svar fra noen som vet helt sikkert, og som ikke bare gjetter. Ja, jeg leste det i det svenske mobilbladet ''mobil'': IR för datoranslutning, blutooth endast för headset. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bildene var sinnsykt god kvalitet på! Er det mer enn en megapixel på kameraet? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Bildene var sinnsykt god kvalitet på! Er det mer enn en megapixel på kameraet? Nei, oppløsningen er 858*1144 pixler, noe som vel gir 0.98 Megapixel helt nøyaktig. Men bildene blir knallbra ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå