rontonic Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Finnes det firmware med norsk meny da? Og er menyen annnerledes når det ikke er vodafone?? Vodafone finnes ikke i Norge, så man får nok ikke norsk på en GX30 uansett. Om du ser på bildene chtran la ut fra menyen på sin GX32 ser du forskjellen på menyen med og uten Vodafone. (Han har uten, jeg har med) Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 sinnsykt digg telefon! bare en ting jeg lurer på? hva slags oppløsning er det på videokameraet? når du filmer alså ? grattis med ny telefon da ! Takk. Testet å filme nå, og den ble på 128*96. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ER CGS skjerm like bra som TFT? CGS er bedre Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ER CGS skjerm like bra som TFT? CGS er bedre Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 sinnsykt digg telefon! bare en ting jeg lurer på? hva slags oppløsning er det på videokameraet? når du filmer alså ? grattis med ny telefon da ! Takk. Testet å filme nå, og den ble på 128*96. Kan du lage en film og legge den ut her..? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ER CGS skjerm like bra som TFT? CGS er bedre Hva er forskjellen? TFT - Thin Film Transistor CGS - Continuous-Grain Silicon Fant ingen forståelige forklaringer på hva som er forskjellen (de jeg fant var tydelivis skrevet av og for eksperter. Men fant en liten bit, som igrunnen ikke gjør annet enn å påpeke at CGS er bedre enn TFT: The GX-30 features a 262K color TFT display with a huge QVGA (240x320) resolution. Sharp's phones use a special CGS TFT display which allows them to make their displays much sharper than most standard TFT units. All this results in the best mobile phone display on the market. Not only is it bright, very easy to read in the sunlight, and unbelievably sharp, but it's also the most vivid phone display I've seen. This allows Sharp to pack more information on each screen, and makes viewing megapixel images shot with the phone a pleasure. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Kan du lage en film og legge den ut her..? Okei, verdens kjedeligste filmsnutt, men har litt dårlig tid så filmet noe kjapt her. plinget på slutten er en innkommende melding. Og da innser jeg at jeg har enda dårligere tid. video00001.3gp Endret 30. oktober 2004 av rontonic Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 er det vanskelig å sette opp f. eksempel mms og fått frigjort den fra vodafone og slik?? fikk forferdelig lyst på en slik mobil Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 er det vanskelig å sette opp f. eksempel mms og fått frigjort den fra vodafone og slik?? fikk forferdelig lyst på en slik mobil For å få frigjort den fra Vodafone, må tlf låses opp (frigjort den i den betydning av å få brukt den i Norge). Dette gjorde jeg hos mumien.se som jeg har beskrevet tidligere i posten. Sette opp mms er veldig lett. Tok meg 1 min. Sjekk første posten min i denne tråden hvor jeg linker til en side med instrukser. Sjekk så telenor/netcom sine innstillinger og fyll inn disse. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det ikke veldig risikabelt å sende en dyr mobil til Sverige?? Noen som vet hva man gjør hvis den "forsvinner"?? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Det er seriøst den råeste telefonen jeg har sett, og spesifikasjonene eier Vil gjerne ha den med en gang :!: EDIT: i magasinen T3 ble den samenlignet med SE K700i, er det kun minnekort som er annerledes? Endret 31. oktober 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Det står på Gsmteknikk at du kan få norsk meny på dde fleste mobiler, går det ikke på gx30 da. Og må du sende inn mobilen for og låse den opp? Endret 31. oktober 2004 av makos Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Det står på Gsmteknikk at du kan få norsk meny på dde fleste mobiler, går det ikke på gx30 da er ikke verre enn å sende de en mail for å spørre forøvrig: http://mobile-review.com/review/sharp-gx30-en.shtml Endret 31. oktober 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 EDIT: i magasinen T3 ble den samenlignet med SE K700i, er det kun minnekort som er annerledes? Er nok litt flere forskjeller enn minnekort. Større skjerm, høyere oppløsning på skjerm, megapixel kamera. K700i har vel radio, det har ikke gx30. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kan den bruke dette Minnekortet ? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 kan den bruke dette Minnekortet ? Jeg har ikke prøvd 256MB MMC, men jeg ville tro det går bra. Den støtter BÅDE MMC og SD. I instruksjonsboken står 128MB MMC som maks, men av erfaring så funker som regel større kort enn det. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes dere dette er et bra tilbud da? Jeg sendte denne mailen: Hei! Så annonsen din om Sharp GX30. Har lyst på en GX30. Hvor mye vil du gå ned i pris hvis jeg er SNABB? Er den låst til et abonnement? Er fra Norge så håper du skjønner språket mitt Fikk dette til svar: Hej! Jag kan gå ner 200 kr för en snabb affär - mobiltelefonen är låst till Vodafone - kan dock låsas upp för 249 kr på http://www.gsmteknik.se Ingen fara med språket - norska är så fint o inte så olikt svenskan Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Synes dere dette er et bra tilbud da? JA Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så svarte jeg: Skal tenke meg litt om for jeg kan jo få den til 2500kr her Så svarte hun: Hej! Mitt sista pris är 2500 kr. Fortfarande intresserad? Synes dere jeg skal slå til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå