genser Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er det ja. Den har en CGS-skjerm med 256K farger, og en oppløsning på 240x320. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det dær va helt rååååååå kvalitet! nå er jeg så sinnsykt sikker på at jeg skal ha den.. er fan meg a man gotta do what a man gotta do Lenke til kommentar
joku Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, bilde kvaliteten var sykt bra! rett å slett hææli. Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg også har en Sharp, men min er en gx32 som ikke er vodafone versjon! Jeg vil presiserer at denne har 1megapixel kamera og bildekvaliteten er svært bra! Legger ut noen bilder av telefonen. Jeg har kjøpt meg en liten antenne på ebay.com og den funker helt topp! Gratulerer rontonic med telefonen! Her kommer bildene fra min GX32! Endret 29. oktober 2004 av chrtran Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Et lite tips til rontonic: jeg betalte kun 60kr for antenna ferdig levert til Norge, og jeg kjøpte en stereo headset med merke Memorex også fra ebay.com som er vel den beste stereo headsetten til Sharp. Den funker utmerket! Jeg er svært fornøyd med telefonen, jeg er egentlig en veldig simpel bruker, derfor er denne telefonen mer enn bra nok for meg. Har et 256 SD kort og kortleser (149kr på Clas Ohlson) som også er veldig kjekt å ha! Min telefon ble kjøpt i Hong Kong av en bekjent og jeg fikk med både bordlader med ekstern batterilader, USB kabel og 3 batterier! Anbefaler deg å gå til http://www.gx30.co.uk/ hvor du kan finne masse nyttige tips! Til dere andre: den beste måten å skaffe telefonen på er å sjekke via www.blocket.se som rontonic nevnte. Jeg har selv kjøpt varer der og den funker veldig bra! Finner masse ting der hvor man ikke får i Norge. Det viktigste er å undersøke nøye før kjøp og få god kontakt med selgeren. Hvis man kjøper noe som er over 1000kr, kan man be vedkommende sende den som gave og skrive at pakken har en verdi under 1000kr, og da slipper man å fortolle. Ellers så går det også an å be selgeren skrive at denne pakken tilhørte deg men du har liksom bare glemt den igjen der hos "selgeren"... disse metodene har jeg brukt selv og aldri hatt noe problemer! Til slutt vil jeg si at S700 teknisk sett er litt bedre enn Sharp GX30/32.. men her får man en stilrent telefon som også er en del mindre enn S700! Det er ikke meningen å fornærme de som allerede har S700.. dette er selvfølgelig en smaksak;) Takk for meg. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takk for tips ang antennen chrtran, skal sjekke ut den. Signalstyrken er like bra sånn ca. eller? Jeg har faktisk bestilt samme headsett!! Det ble shippet i går, og venter i spenning! Jeg la ikke ut bildene i full kvalitet for jeg slet litt med å få lagt de ut. Hadde litt dårlig tid også i dag. Noen tips om hvordan man uploader bilder her på forumet? Prøvde å gjøre bildene "klikkbare" med en a href tag slik at man kunne få bildene i full størrelse (1144*858) men det går visst ikke an å legge inn slik her... Kan legge ut samme bildene i morgen i full størrelse. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvordan språk har den? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Har Gx 30 din norsk meny? Og kan du vise et bilde av menyen? Endret 30. oktober 2004 av makos Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg vedder 3 kroner på at det ikke er norsk meny. Fordi på bildene av telefonen står det: Options ! *3 kroner rikere* Lenke til kommentar
Navy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg vedder 3 kroner på at det ikke er norsk meny.Fordi på bildene av telefonen står det: Options ! *3 kroner rikere* du sa ikke noe om at dt måtte være norske da Lenke til kommentar
chrtran Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Den har ikke norsk meny men har æøå og det går fint å legge inn nye ord i ordboket! Denne telefonen passer ikke for dem som absolutt må ha norsk meny. Jeg bruker aldri ordbok og har derfor ingen problemer med å skrive meldinger.. skrive veldig lite selv. De som skriver masse meldingener kommer helt sikkert til å hate denne! Endret 30. oktober 2004 av chrtran Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Den har ikke norsk meny men har æøå og det går fint å legge inn nye ord i ordboket! Denne telefonen passer ikke for dem som absolutt må ha norsk meny. Jeg bruker aldri ordbok og har derfor ingen problemer med å skrive meldinger.. skrive veldig lite selv. De som skriver masse meldingener kommer helt sikkert til å hate denne! Stemmer som chtran sier, ikke norske menyer. Men kan velge svensk om man har sansen for det. Jeg bruker engelsk, ikkenoe problem for meg. Og svensk i T9 ordlisten. Menyen er endel kjedeligere enn på GX32, pga Vodafone. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) syns menyen var ganske digg jeg enkel og grei, just how i like it Endret 30. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjempefin telefon. ser ut til at den tar bra bilder også. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Finnes det firmware med norsk meny da? Og er menyen annnerledes når det ikke er vodafone?? Endret 30. oktober 2004 av makos Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 sinnsykt digg telefon! bare en ting jeg lurer på? hva slags oppløsning er det på videokameraet? når du filmer alså ? grattis med ny telefon da ! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ER CGS skjerm like bra som TFT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå