Gå til innhold

Fått Sharp GX30

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig min Sharp GX30 i posten. Kostet meg ca NOK 2700 totalt inkl opplåsning og frakt. Brukt fra Sverige.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder tatt med mobilen etterhvert. Ta en sammenlikning med 7610, ala den jeg la ut mellom 7610 vs. S65

For de som er interessert så skaffet jeg den brukt gjennom denne siden:

blocket.se (GX30)

Får å låse den opp, gjør mumien.se dette for SEK 179,- + SEK 70 i frakt til Norge.

Fikk satt den opp med norsk teleoperatør mms innstillinger, med litt hjelp fra disse instruksjonene.

Det som er negativt er såklart at det fortsatt er Vodafone software på den. Ikke så fargerik meny som på GX32.

Noen bilder av telefonen:

gx30_screen.jpg

gx30_cx65.jpg

screen.jpg

gx30_cx652.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kul den, men er det noe spesielt med den siden du har importert den?

Sykt bra skjerm. Stereo-MP3. Megapikselkamera. Bluetooth. Minnekort.

You name it :)

edit: Vel og merke ikke jeg som kjøpte den, men tenkte meg det kunne være grunnene til kjøperen.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Kul den, men er det noe spesielt med den siden du har importert den?

Sykt bra skjerm. Stereo-MP3. Megapikselkamera. Bluetooth. Minnekort.

You name it :)

edit: Vel og merke ikke jeg som kjøpte den, men tenkte meg det kunne være grunnene til kjøperen.

Riktig, alt dette gjør dette til en enorm mobil. Skjermen er det sykeste jeg har sett. Bildene tatt med den blir veldig bra også. Tror det har noe med CCD brikke istedet for CMOS. Skal poste noen litt senere.

Jeg slapp toll siden den var brukt. Okei, jeg sa at det var min telefon som har vært på service i Gøteborg. Gikk veldig fint det. 0 kr i toll/moms.

Tenkte å gjøre en liten test på den etterhvert også.

Men det er ikke vanskelig å få tak i. Han jeg kjøpte den av bodde i Gøteborg, og leverte den inn på mumien.se for meg. Som sendte den hit. Genialt enkelt.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i første posten fikk jeg satt opp mms helt fint. Bruker telenor, og har fått sendt og mottatt mms. :) Wap over GPRS har jeg ikke testet ennå.

Ang. minnekort tar den både SD og MMC. Den støtter offisielt 128MB MMC og 512 MB SD i følge instruksjonsboken. Men skulle ikke forundre meg om den taklet større enn det.

Er veldig bra høyttaler på den og, samt "blitz" lampe. Skal teste den litt mer og legge ut en liten brukertest etterhvert. Ta noen bilder med den i dag og legge ut de også.

Lenke til kommentar

Ang. minnekort tar den både SD og MMC. Den støtter offisielt 128MB MMC og 512 MB SD i følge instruksjonsboken. Men skulle ikke forundre meg om den taklet større enn det.

Er veldig bra høyttaler på den og, samt "blitz" lampe. Skal teste den litt mer og legge ut en liten brukertest etterhvert. Ta noen bilder med den i dag og legge ut de også.

Kjempeflott:D har noen SD minnekort (16mb,32mb og 128mb) :thumbup:

så det passet jo bra:D gleder meg til testen og til og få sett bildene tatt med telefonen, hvis det er like bra som gx32 så er jeg kjempefornøyd:D er ganske så sikker på at jeg skal jøre samme som deg :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...