Spaz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 alle spill synker til rundt 10 fps untatt doom3 det flyter ganske greit. Er doom3 DX9 basert? jepp!! Nope! Doom3's grafikkmotor bruker OpenGL Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 cpu er ikke overklokka nei... prøv å kjør den på 200*12 eller 166*14,5 sett opp vcore til 1.7-1.8v for å få det stabilt (kan variere noe mer) det er ikke skjermkortet som skaper problemer, det viser scoren i 3dmark 03/05 deg, da de er som de skal være siden de kun er skjermkorttester det må være noe i selve systemet som sinker det hele ned i 3dmark01 se, siden den er veldig avhengig av cpu ram hardisk hk osv Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er min cpu ulåst? Er en T-Bred-B med stepping B0, har prøvd å stille opp multiplikator før, da får jeg bare svart skjerm, er det pci/agp lock på mitt HK og er den på, hvor ser jeg det? På volt står det bare i prosent, hvor mange prosent skal jeg ha på 200*12? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå