tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hore. Sier seg selv. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har ikke noen sagt Det? Da får jeg trå til! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En kamerat av skal kle seg ut som Spiderman Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei skal på fest på lørdag og siden det er haloween måtte jo selfølgelig alle ha kostymer.. Kan kle oss ut som hva vi vil så det trenger ikke være noe skary shit heks / troll osv. Har tenkt litt på sånn 70s disco fyr men har ikke så godt utvalg i kostymer. Så her kan dere komme til forslag til hva dere syns jeg skal kle meg ut som Kle deg ut som en mais-kolbe da vel (your nickname-mais) Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skal på party imorra jeg også, skal selv vere P.I.M.P Grønn hatt, jakke og bukse med sebra mønster.. Ganske pimperish.. Prikk likt denne; Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 "Look, I'm a flower!" Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 "Look, I'm a flower!" L-l-look at me! im a, a flower! GO VALEN TV :!: Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg skal gå utkledd sammen med ei venninne som til vanlig er gother. Hun skal kle seg som en rosa berte, og jeg skal gå som gother. Ganske genialt egentlig. Vi bytter liksom bare roller litt. Hehe... Evnt gå som en SIM. Bare mekk en sånn dings til å ha over hodet, så VIPS er du en SIM. Husk snakkebobleplakater til å fortelle hva du trenger. Evnt prøv å bare legg deg ned vedsiden av ei jente eller en gutt, og spør om årnings. Må da være noen ute i det ganske land som skjønner hva du mener til slutt... Å gå som en SIM er billig og ganske genialt imo. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg skal gå utkledd sammen med ei venninne som til vanlig er gother. Hun skal kle seg som en rosa berte, og jeg skal gå som gother. Ganske genialt egentlig. Vi bytter liksom bare roller litt. Hehe... Evnt gå som en SIM. Bare mekk en sånn dings til å ha over hodet, så VIPS er du en SIM. Husk snakkebobleplakater til å fortelle hva du trenger. Evnt prøv å bare legg deg ned vedsiden av ei jente eller en gutt, og spør om årnings. Må da være noen ute i det ganske land som skjønner hva du mener til slutt... Å gå som en SIM er billig og ganske genialt imo. så du er egentlig en rosa gutt? Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 nah... jeg er nok jente... ^^ men jeg er ikke så veldig rosa heller... men mer rosa enn goth for å si det sånn... Jeg er blondine liksom. Er litt metall og rock innvendig men det synes ikke utenpå. Derfor blir det ganske genialt når jeg og hu bytter roller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 nah... jeg er nok jente... ^^ men jeg er ikke så veldig rosa heller... men mer rosa enn goth for å si det sånn... Jeg er blondine liksom. Er litt metall og rock innvendig men det synes ikke utenpå. Derfor blir det ganske genialt når jeg og hu bytter roller. ah.. ok, da var ikke mitt innlegg litt arti en gang.... så ikke Ms i nicket for tidli på morningen.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har ikke noen sagt Det? Da får jeg trå til! [imgasdasd]http://www.msu.edu/~couilla6/ninja/ninjaparty.jpg[/img] Hahaha. Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ah.. ok, da var ikke mitt innlegg litt arti en gang.... så ikke Ms i nicket for tidli på morningen.... hehe... det er ikke så mange som oppfatter at jeg er jente nå som jeg har byttet ut avataren min med noe mer anonymt. ^^ så du er unnskyldt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En venn av meg skal ha på seg en gammel basketball som han har klippet opp og malt med "blod". Så skal han ha noe svarte klær og en eller annen liksom "slaktekniv".... Kan nok være ganske morsomt det! Jeg skal ha på meg en grotesk maske med masse sånne svarte greier som henger nedover foran ansiket og svarte klær. Skremte kompisen min jævlig Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ja, Du sko ha satt et bilde av deg på forumet så vi viste hva vi har med og gjøre, men det jeg tror, at du ikke trenger og kle deg ut som noe. HEHE TOG DU ANN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå