~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hei jeg har domene og trenger 800mb+ på en rask server(full bånd bredde) Jeg har funnet et sted som passer, www.surftown.nu der koster 1500 per år for 1gb Jeg vil gjerne ha noe som det er lett å laste opp til og legge in HTMl sider så hvis noen har noen ider please speak out. Skal bestille om 2 timer... tror jeg EDIT: endret topic Endret 28. oktober 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg leier hos B-one og er godt fornøyd, har aldri opplevd problemer der . Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 takk for svar men fint om alle linker til steder eller sier ca. priser så jeg slipper å goggle meg fram til alt. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg leier hos B-one og er godt fornøyd, har aldri opplevd problemer der . har sjekketb-one, de har bare 500mb men det er veldig rimelig. Men jeg har så mye crap jeg gjerne vil ha på net så det beste hadde vært om jeg fant noe med 1gb server plass. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 legger dette på is til jeg får et ordentlig svar. Trenger ca. en gb er 1500+ moms dyrt da? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hostean hmm var fancey men 500kr dyrere enn det første jeg fant. for 1000mb noen andre? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Legg opp webserver på en gammel marskin du har. Da får du plass til så mye du vill. Det er det beste webhotellet du kan få + at det er gratis. Da kan du heller bruke pengene på heftigere linje. Lenke til kommentar
visionize Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Legg opp webserver på en gammel marskin du har. Da får du plass til så mye du vill. Det er det beste webhotellet du kan få + at det er gratis. Da kan du heller bruke pengene på heftigere linje. "Beste" til hvilket bruk? Greit nok til hjemmebruk. Men det er ikke greit nok egentlig til hjemmebruk hvis upload på linja er 128kbps, og fyren skal dele masse ting med omverdenen, slik som det høres ut. Og B-One er ett lavkvalitetselskap som har (hatt) masse problemer. Har forøvrig hørt så mange skrekkhistorier om dem, at dem ville jeg styrt unna.. Forøvrig vurderer jeg Awebhotel.com , skal undersøke litt om dem før jeg bestemmer meg. Er alltid skeptiske til billige webhotell, men viser det seg at de faktisk er bra, så velger jeg dem. 1gb plass for 29kr/mnd.. Anyway.. Keep it real. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 har hotell hos b-one. Greit nok, men de roter fælt. Bruker og webair. Der får du konto 2000mb disk plass og 100 gigs transfer for 39$ = 270 kr. Veldig fornøyd med dem. God på statistikker og logger. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har hosting gjennom www.servetheworld.net og er meget fornøyd. Rundt 99% oppetid så langt i år så vidt som jeg kan se (har en ekstern site som sjekker den en gang i halv-timen), og har ikke hatt noen nevnverdige problemer med dem. De har forresten QXL auksjoner som var slik jeg fikk tak i hosting hos dem, gode priser. @QXL 59 kr/mnd med 1,5GB plass og 8GB transfer. Masse ekstra, men du får lese selv Endret 29. oktober 2004 av Grim Aramis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 har hotell hos b-one. Greit nok, men de roter fælt.Bruker og webair. Der får du konto 2000mb disk plass og 100 gigs transfer for 39$ = 270 kr. Veldig fornøyd med dem. God på statistikker og logger. Hmmm, pussig jeg har brukt dem i vel et år og har ingen problemer i det hele tatt . Lenke til kommentar
albe Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er veldig fornøyd med http://domenetorget.net/webhotell.html 60 kr/mnd for 1 gig plass. Inkludert domenekostnader! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 hmm mange forslag er veldig i vill redë. Prisene er fra 110kr[mere avanserte webhotel] måneden til 27kr[virker enklere] måneden. Bør jeg velge økonomisk eller etter profesjonalitet? Jeg kommer til å skrive litt og dreamweave/frontpage litt, er mest greier med å legge ut noen filmer og komprimere og legge ut de mange gb med bilder jeg har. Er det noen som vet om disse sidene tilbyr det samme i finneser(trenger forum etc.). takk Lenke til kommentar
albe Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vet ikke om de andre, men domenetorget har ihvertfall alt du trenger. Og hvis du ikke gidder å installere f.eks forum selv, kan du brukeferdige automatiserte installasjoner fra cPanel/fantastico for veldig mange programmer. Hvis du sender meg en PM, skal du få en vervekode du kan bruke for å få første halve måneden gratis. Ifølge retningslinjene til forumet her kan jeg ikke skrive den her Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Vet ikke om de andre, men domenetorget har ihvertfall alt du trenger. Og hvis du ikke gidder å installere f.eks forum selv, kan du brukeferdige automatiserte installasjoner fra cPanel/fantastico for veldig mange programmer. Hvis du sender meg en PM, skal du få en vervekode du kan bruke for å få første halve måneden gratis. Ifølge retningslinjene til forumet her kan jeg ikke skrive den her velger ditt alternativ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) satte meg emre inn i web hotel nå og fant ut at alle de største norske web hostene kjører servere fra usa. så jeg bestilte driekte fra amerikansk selvskapBillig og bra web host. Fikk 2gb for 96 dollar i året. er kjeme fornøyd dette er mye bedre enn noe annet jeg har funnet.. Myself+google+strangedude=cheepwebhosting! EDIT: du brude velge supremeserver16, da ringer det en fyr fra india for å "konfrim" at du har kjøpt det. Veldigt morsomt... Endret 30. oktober 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg betaler US$25 (inkl. domene) for siden min per ÅR. Altså godt under 200,- totalt eller rundt 15,- pr mnd. Jeg har 120Mb og 1Gb transfer pr mnd. Det er mer enn nok for mitt bruk... Se: www.doteasy.com Sider: www.josteingaarder.net www.norwegianpower.com www.kristianfinn.com www.masdefinn.com Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 www.nomonthlyfees.com/ Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Norinett? Alle leverandører som påstår de er norske og har server i USA; STYR UNNA! Serveren skal ligge i Norge, ha god responstid og folk som sitter på irc 24/7/tar telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå