Gå til innhold

Help med valg av Web Hotel

Anbefalte innlegg

Hei jeg har domene og trenger 800mb+ på en rask server(full bånd bredde)

Jeg har funnet et sted som passer, www.surftown.nu der koster 1500 per år for 1gb

Jeg vil gjerne ha noe som det er lett å laste opp til og legge in HTMl sider så hvis noen har noen ider please speak out. Skal bestille om 2 timer... tror jeg

EDIT: endret topic

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leier hos B-one og er godt fornøyd, har aldri opplevd problemer der .

har sjekketb-one, de har bare 500mb men det er veldig rimelig. Men jeg har så mye crap jeg gjerne vil ha på net så det beste hadde vært om jeg fant noe med 1gb server plass.

Lenke til kommentar
Legg opp webserver på en gammel marskin du har. Da får du plass til så mye du vill. Det er det beste webhotellet du kan få + at det er gratis. Da kan du heller bruke pengene på heftigere linje.

"Beste" til hvilket bruk? Greit nok til hjemmebruk.

Men det er ikke greit nok egentlig til hjemmebruk hvis upload på linja er 128kbps, og fyren skal dele masse ting med omverdenen, slik som det høres ut.

Og B-One er ett lavkvalitetselskap som har (hatt) masse problemer.

Har forøvrig hørt så mange skrekkhistorier om dem, at dem ville jeg styrt unna..

Forøvrig vurderer jeg Awebhotel.com , skal undersøke litt om dem før jeg bestemmer meg. Er alltid skeptiske til billige webhotell, men viser det seg at de faktisk er bra, så velger jeg dem.

1gb plass for 29kr/mnd..

Anyway.. Keep it real.

Lenke til kommentar

Har hosting gjennom www.servetheworld.net og er meget fornøyd. Rundt 99% oppetid så langt i år så vidt som jeg kan se (har en ekstern site som sjekker den en gang i halv-timen), og har ikke hatt noen nevnverdige problemer med dem.

De har forresten QXL auksjoner som var slik jeg fikk tak i hosting hos dem, gode priser. @QXL

59 kr/mnd med 1,5GB plass og 8GB transfer. Masse ekstra, men du får lese selv :p

Endret av Grim Aramis
Lenke til kommentar
har hotell hos b-one. Greit nok, men de roter fælt.

Bruker og webair. Der får du konto 2000mb disk plass og 100 gigs transfer for 39$ = 270 kr. Veldig fornøyd med dem. God på statistikker og logger.

Hmmm, pussig jeg har brukt dem i vel et år og har ingen problemer i det hele tatt .

Lenke til kommentar

hmm mange forslag er veldig i vill redë.

Prisene er fra 110kr[mere avanserte webhotel] måneden til

27kr[virker enklere] måneden.

Bør jeg velge økonomisk eller etter profesjonalitet? :dontgetit:

Jeg kommer til å skrive litt og dreamweave/frontpage litt, er mest greier med å legge ut noen filmer og komprimere og legge ut de mange gb med bilder jeg har.

Er det noen som vet om disse sidene tilbyr det samme i finneser(trenger forum etc.).

takk

Lenke til kommentar

Vet ikke om de andre, men domenetorget har ihvertfall alt du trenger.

Og hvis du ikke gidder å installere f.eks forum selv, kan du brukeferdige automatiserte installasjoner fra cPanel/fantastico for veldig mange programmer.

Hvis du sender meg en PM, skal du få en vervekode du kan bruke for å få første halve måneden gratis. Ifølge retningslinjene til forumet her kan jeg ikke skrive den her ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om de andre, men domenetorget har ihvertfall alt du trenger.

Og hvis du ikke gidder å installere f.eks forum selv, kan du brukeferdige automatiserte installasjoner fra cPanel/fantastico for veldig mange programmer.

Hvis du sender meg en PM, skal du få en vervekode du kan bruke for å få første halve måneden gratis. Ifølge retningslinjene til forumet her kan jeg ikke skrive den her ;)

velger ditt alternativ

Lenke til kommentar

satte meg emre inn i web hotel nå og fant ut at alle de største norske web hostene kjører servere fra usa. så jeg bestilte driekte fra amerikansk selvskapBillig og bra web host. Fikk 2gb for 96 dollar i året. er kjeme fornøyd dette er mye bedre enn noe annet jeg har funnet..

Myself+google+strangedude=cheepwebhosting! :thumbup:

EDIT:

du brude velge supremeserver16, da ringer det en fyr fra india for å "konfrim" at du har kjøpt det. Veldigt morsomt...

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Jeg betaler US$25 (inkl. domene) for siden min per ÅR. Altså godt under 200,- totalt eller rundt 15,- pr mnd. Jeg har 120Mb og 1Gb transfer pr mnd. Det er mer enn nok for mitt bruk...

Se: www.doteasy.com

Sider:

www.josteingaarder.net

www.norwegianpower.com

www.kristianfinn.com

www.masdefinn.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...