Diablito2k Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg lurer på om "Koss Headset Pro 3aa Titanium" er verdt pengene og er bedre enn et par "Philips SBC HP200" det som er viktig er bære komfor, god lyd kvalitet og god krafig bass har koss noe å stille opp med ?? eller burde jeg gå for noen andre headsett ? (helst hos komplett) takker for alle svar (og håper jeg FÅR svar i det hele tatt for en gangs skyld) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ingen som har dette headsettet ?? jeg skal kanskje bestille det fra komplett nå snart så det hadde vært greit med et skikkelig svar eller 2 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 glem det.. takk til alle dere som har sett denne uten å ha svart og til dere: FU Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nok en tråd stenges fra samme bruker på grunn av bumping og dårlig oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg