Gjest QbeC- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei dere. Hvor høyt er det trygt å gå? Testet istad på ATi Tool med 528/570. Kjørte 3D view å kom opp i ca 60 grader gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehe. Ta det med ro. Hvis det nærmer seg 80C må du begynne å bli bekymret. Jeg selv har 76 C på maks load...og er en smule bekymret... Jeg kommer ikke høyere opp enn 520/560 med denne temperaturen. Jeg får prøve å kjøle den litt ned, stakkar. Kanskje den blir mer samarbeidsvillig da... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehe. Ta det med ro. Hvis det nærmer seg 80C må du begynne å bli bekymret. Jeg selv har 76 C på maks load...og er en smule bekymret... Jeg kommer ikke høyere opp enn 520/560 med denne temperaturen. Jeg får prøve å kjøle den litt ned, stakkar. Kanskje den blir mer samarbeidsvillig da... Åsen goop bruker du? Bruker selv Arctic Silver 5 Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Alt er default. Alt er ihvertfall 20 C for varmt på full load. Jeg har en SFF Shuttle PC. En "toaster"... Planene er imidlertid klare. Om ikke så altfor mange uker vil det forhåpentligvis dukke opp en worklog på forumet... Alt jeg kan si er at maskinen vil bli noen (mange) grader kaldere. SFF Shuttle med xtrem kjøling. Det blir gøy det. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen med x800pro @ XT PE som kjører vannkjøling som kan fortelle meg hvilken temp de ligger på? Og eventuelt andre med AC cooling. Er litt nyskjering, vil se hvor jeg ligger i forhold til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå