Armalite66 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Heisann, vurderer å kjøpe en xbox, og har et par spørsmål: Hva er vitsen med chips til xbox? Forstår at xbox v1.6 er nyeste versjon av xbox, hvordan vet jeg om jeg får denne versjonen om jeg kjøper en xbox på feks. elkjøp? Kan jeg overføre filer og stæsh til xbox'en fra pc'en min sånn den er rett fra butikken? Bråker en xbox mye (mtp vifte)? Kan jeg koble stereoanlegg til xbox'en? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) du kan, laste ned spill (fyfy) sette opp andre programmer (somFTP server og slikt) koble inn en ny, større Harddisk osv. installere linux installere annen bios og mye mer.. Du kan sikkert sjekke serienummer elns på eska ja. sjekke XBOX hjemmesider for måter å sjekke versjonsnummer på tror ikke du kan overføre filer til den out of the box, men skal ikke si noe sikkert... jeg kjenner btw, en som kan chippe for deg hvis du vurderer det (ja jeg kjenner AR66 irl ) skal vel kunne koble stereoanlegg til Xbox ja...? edit: har du vurdert X-box? hehe jeg vurderer PS2 selv edit1: whoops, han som kunne modda har visst jetta ner te austraila på master studie...jaja Endret 28. oktober 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er vitsen med chips til xbox? En chips er noe man spiser, derimot en Chip er noe man bruker til konsoller. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er vitsen med chips til xbox? En chips er noe man spiser, derimot en Chip er noe man bruker til konsoller. En chip - flere chips.... Uansett, fordelene er at du får en multimediamaskin istedet for kun en spillkonsoll/DVD-spiller. Den kan spille av alt som er av videoformater, du kan spille backupspill, du kan legge backupspillene / originalene dine på harddisken, slik at du reduserer loadetiden betraktlig. Jeg har hvertfall funnet ut at jeg kan gjøre mye morsomt med Xbox! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er vitsen med chips til xbox? Forstår at xbox v1.6 er nyeste versjon av xbox, hvordan vet jeg om jeg får denne versjonen om jeg kjøper en xbox på feks. elkjøp? Mange gode spørsmål som jeg har prøvd å besvare her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304211 Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 x-box er visst mangelvare i hele europa for tiden har jeg hørt. Du får mest sannsynlig en v 1.6 hvis du kjøper ny nå. Elkjøp har crystal(gjennomsiktig) 1.6 på lager for tiden. X-box er heeeeeeeeelt genialt hvis du modder den, du får da en multimedie maskin til stuen! Film, musikk, bilder(kan legges inn på harddisk eller streames fra pc over nettverk), internett, internett radio/tv, sonefri dvd spiller(uten dvd kit).OSV OSV Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 x-box er visst mangelvare i hele europa for tiden har jeg hørt. Du får mest sannsynlig en v 1.6 hvis du kjøper ny nå. Elkjøp har crystal(gjennomsiktig) 1.6 på lager for tiden. X-box er heeeeeeeeelt genialt hvis du modder den, du får da en multimedie maskin til stuen! Film, musikk, bilder(kan legges inn på harddisk eller streames fra pc over nettverk), internett, internett radio/tv, sonefri dvd spiller(uten dvd kit).OSV OSV Dine er faringer med DVD plater i Xbox da? Bra bilde kvalitet uten hakking eller? Også om noen har peiling på chipa boxer... jeg fatter det sånn at man trykker på power for å enable chipen....holder inne for å disable....men trykker på begge for 256k backup. Jeg lurer på....hva pokker er 256k backup?? Det er X-Ecuter 3 chipen jeg snakker om... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva er vitsen med chips til xbox? En chips er noe man spiser, derimot en Chip er noe man bruker til konsoller. En chip - flere chips.... Uansett, fordelene er at du får en multimediamaskin istedet for kun en spillkonsoll/DVD-spiller. Den kan spille av alt som er av videoformater, du kan spille backupspill, du kan legge backupspillene / originalene dine på harddisken, slik at du reduserer loadetiden betraktlig. Jeg har hvertfall funnet ut at jeg kan gjøre mye morsomt med Xbox! Ja, men du skjønnte hva jeg mente? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva er forskjellen mellom v1.0 og v1.6? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva er forskjellen mellom v1.0 og v1.6? Versjon 1.0 var den første som kom. Den er forholdsvis lett å modde. Det er litt mer komplisert med 1.6, men det lar seg gjøre. Litt forandring i design er det også på 1.0 og 1.6 . Den siste er vist billigere å produsere for MS. Alle nye xbox'er som selges i dag er versjon 1.6. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 x-box er visst mangelvare i hele europa for tiden har jeg hørt. Du får mest sannsynlig en v 1.6 hvis du kjøper ny nå. Elkjøp har crystal(gjennomsiktig) 1.6 på lager for tiden. X-box er heeeeeeeeelt genialt hvis du modder den, du får da en multimedie maskin til stuen! Film, musikk, bilder(kan legges inn på harddisk eller streames fra pc over nettverk), internett, internett radio/tv, sonefri dvd spiller(uten dvd kit).OSV OSV Dine er faringer med DVD plater i Xbox da? Bra bilde kvalitet uten hakking eller? Også om noen har peiling på chipa boxer... jeg fatter det sånn at man trykker på power for å enable chipen....holder inne for å disable....men trykker på begge for 256k backup. Jeg lurer på....hva pokker er 256k backup?? Det er X-Ecuter 3 chipen jeg snakker om... På executer 3 skal de være brytere på utsiden av xbox som du enabler og disabler chippen med mener jeg. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Takk for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå