Detroit Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde tenkt å kjøpe SE k500 med youngtalk på siba.no, da jeg har mistet gamlemobilen min. Den hadde jeg telenor ringkontant på. Er det mulig at jeg kan få beholde mitt gamle nummer på et vis? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja, du får beholde ditt nr. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du spør selgeren helt enkelt, om han/hun kan videreføre nummeret ditt, nummeret går dermed fra Telenor til Netcom. Dette burde gå uten problemer på noen få dager... Lenke til kommentar
Detroit Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Flott! men noen som kan mailen til siba? tørr ikke ringe Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Flott! men noen som kan mailen til siba? tørr ikke ringe Tør du ikke ringe? Nei, da er det rett og slett DITT problem [ http://www.siba.no/Info/infosection.aspx?s...340&itemid=1592 ] Lenke til kommentar
Detroit Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Kommer bare til noe slikt svensk greier når jeg ringer. Mon tro om det funker å skrive det i kommentaren ved kjøpsinformasjonen, at jeg vil føre over mitt gamle nummer? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal i utgangspunktet ikke være noe problem å overføre kontantnummeret ditt til annet abb./eller operatør, men det betinger at nummeret ditt er et registrert kontantabb. Dersom du ikke er registrert, kan ikke nummeret videreføres. Alle nyere kontantkort er registrert, men dersom du har et gammelt kort, fra før reglene ble endret, kan kortet fremdeles være uregistrert. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå