tralala2k Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 åssen får man full skjerm når man ska spille? får heller ikke fullskjerm ved oppstart...men inni windows kommer d fullskjerm. har en ibm tp a21:P Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 plz... trenger svar fort!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvilket spel? Trudde det var forskjellig frå spel til spel eg. Lenke til kommentar
tralala2k Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 skjer med alle spill eks red alert og cs Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 prøv med alt+enter. Det skal virke. Hvi ikke, legg inn nye skjermkortdrivere Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Mener du at spillene vises i vinduer, eller at de er mindre firkanter på skjermen med svart rundt? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hmm, ikke normalt har opplevd det på noen spill men Bare dobbel klikk på den linja på toppen der vor X _ og de der er da skal den bli stor Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 dette skyldes garantert (99% sannsynlighet) at han spiller med en oppløsning som ikke er den samme som han har i windows...da vil LCD skjermen ikke vise mer enn ett lite vindu midt på skjermen, med en svart firkant rundt... dette kan ikke løses med skjermkort drivere eller i windows, men du er nødt til å finne hurtigknappen på laptoppen din som bestemmer om skjermbildet skal strekkes eller ikke. hvis det er en function (ofte: "FN" med en annen farge) kan du se etter en knapp det står LCD på eller ett bilde av en skjerm (med samme farge som FN knappen) prøv å holde inne FN og trykk på denne og se om det strekker seg ut til å dekke hele skjermen da Lenke til kommentar
_la8pv_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 på enkelte maskiner kan det ha med oppsett i BIOS å gjøre, det er ihvertfall det på en del HP maskiner jeg har vært borti. Husker ikke helt hva valget var, men det ser du sikkert. Lenke til kommentar
Torgard Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei Du kan høyreklikke på bakgrunnen i windows og velge properties (egenskaper). Deretter velger du settings (skilleark helt til høyre). Under denne fanen finner du advanced (avansert) nede til høyre. Klikk der og du får opp noen egenskaper for skjermkortet. På displays (skjermer?) kommer det opp tre skjermer. Velg den som er aktiv ved å trykke på panel-knappen. Du kan her velge å skalere bildet til størrelsen på skjermen Dette virket for meg da jeg hadde samme problem -T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå