Gå til innhold

Counter Strike: sport?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre store bokstaver til dere: N-E-I

Når data blir kåret til en egen idrett så henger jeg meg på låven :no:

Idret er, og jeg håper at det fortsetter sånn, en fysisk aktivitet (ikke kom å si at det å bevege musa å trykke på tastaturet er store bevegelsene). Og sjakk burde bli kvitt betegnelsen Sport. Det er like lite sport som rubiks kube.

Lenke til kommentar
Tre store bokstaver til dere: N-E-I

Når data blir kåret til en egen idrett så henger jeg meg på låven :no:

Idret er, og jeg håper at det fortsetter sånn, en fysisk aktivitet (ikke kom å si at det å bevege musa å trykke på tastaturet er store bevegelsene). Og sjakk burde bli kvitt betegnelsen Sport. Det er like lite sport som rubiks kube.

du er på feil forum :!:

Lenke til kommentar
Tre store bokstaver til dere: N-E-I

Når data blir kåret til en egen idrett så henger jeg meg på låven :no:

Idret er, og jeg håper at det fortsetter sånn, en fysisk aktivitet (ikke kom å si at det å bevege musa å trykke på tastaturet er store bevegelsene). Og sjakk burde bli kvitt betegnelsen Sport. Det er like lite sport som rubiks kube.

du er på feil forum :!:

Lol :p Jeg er kanskje veldig glad i data, men spiller fotball også, så det så :D

Lenke til kommentar

Men så må dere tenke på alle de som ser OL... Gamle, Mødre, Unge, Barn, folk fra Irak, Italia, Nigeria, Japan, Scotland, NOrge... tenk om de plutselig sitter å stirrer i en gjeng folk som går rundt på skjermen og plaffer hverandre ned.

 

Tror dere alle forstår at vi kan snakke om AIM og Taktikk i et spill? For ikke å snakke om hvor voldeligt det ville bli. I så fall måtte det blir sensurert. (Blomster istedenfor blod? :!: )

 

Ser overskrifter på VG: "Terroristene leder 3-0" eller "Bomben sprengte fordi CT-ene hadde ikke penger til defuse!" "Skandal i finalen, Terrorstene brukte aimbot"

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...