Gå til innhold

UT Claner? Er det bare vi som er igjen?

Anbefalte innlegg

Hei

Hyggelig å se at det fortsatt er liv i UT folket :)

Som det ble nevnt her ett sted så er nok UT (det finns bare ett UT!) det beste fps online game ever.

Det er faktisk mye aktivitet ennå i miljøet,ClanBase,Quakenet,endel av de "gamle" henger fortsatt på Quakenet.

Desverre så har endel konvertert til WoW :(

2k4....er mange ex UT spillere som har havnet der.2k4 er vel ett sånt hat eller elsk spill.Jeg kan styre min begeistring....

Men uansett,vi ses nok quakenet evt online :thumbup:

ps: finns her--> #planetdmc , #ut.dt og noen rom til :)

/jan

Endret av NorLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Er det noen av UT-folket her som har tenkt til å delta i cup-sammenheng i ClanBase? Ny sesong starter jo snart :) Selv har jeg bare tenkt til å stå på sidelinjen og heie :p

Hehe, høres ut som en god plan, etter å ha gitt BF serien en go merket jeg at det å spille UT nå gjør meg sinnsykt stresset....Går virkelig unna det spillet der, skjønner nå hvorfor folk som så på når jeg spilte syntes det var vanskelig å holde følge på skjermen.

Psst...Holder du av en plass?

-SD-

Lenke til kommentar

Har ført meg opp som back-bench`er i TDM NW cup, så jeg stiller opp til dyst i tilfelle alt annet skulle gå i dass :p Det er gode plasser ledige på tribunen ;)

Men jo, UT99 er virkelig krevende mot gode motstandere. Er helt "kake" etter et par matcher. Reaksjonsevnen blir vel heller ikke bedre med årene, selv om man plukker opp et og annet tricks. Skjønner godt at flere har "konvertert" til WoW :p

Lenke til kommentar

ooo, tuft, nå har ikke jeg spilt UT(99) aktivt på tja... 3-4 år snart så ante tbh ikke at det faktisk var såpass mange norske igjen som er interessert i UT :)

men det er jo tuft, jo fler jo bedre og ja, det frister å prøve seg på UT99 igjen etter å ha kjørt 2k3 og 2k4 siden de respektive sine release dager.

men på den annen side så kommer q4 snart og det har jeg jo også tenkt å prøve så blir jo i tilfelle plutselig 3 fps spill å kjøre.. huhu ;D

big HOI!! til alle nordmenn med UT interesse der ute!

*mumle mumle, wtf, hvor har ath gjemt seg nuh.. i WoW igjen?! :\ .. må få ath te å fikse lan i tønsberg igjen så drar vi norske UT folk dit :D*

/GameCom.iT|dáC!

Endret av DaChronix
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
*mumle mumle, wtf, hvor har ath gjemt seg nuh.. i WoW igjen?! :\ .. må få ath te å fikse lan i tønsberg igjen så drar vi norske UT folk dit :D*

/GameCom.iT|dáC!

4978784[/snapback]

Er han i live enda? :p Hils da hvis du chatter med han eller ser han....

-SD-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...