Gå til innhold

UT Claner? Er det bare vi som er igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slet mye med den nye dodgefinessen i 2003, ble dritsliten i håndledda og fingrene etter en runde......Skal laste ned demoen til 2004 å prøve. UT står i hvertfall fremdeles som den ultimate FPS for min del...

-SD-

Edit: unødvendig quoting.

Endret av SweetD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vel, nå er det ikke slik at man kan sammenligne 2003 og 2004 da de er VELDIG forskjellige og 2003 egentlig skulle vært gitt ut som en alpha til 2004 etter min mening. 2003 har mange feil som de tabbet seg ut med når de laget spillet. De la til for mye, som blandt annet boost dodge.

2004 er mye mer likt 99 på alle måter enn det 2003 er etter min mening og personlig så elsker jeg det spillet, og liker det bedre enn ut99 selv til tross for at jeg har spilt mye ut99 gjennom årene både før og etter ut2003.

<3 UT2004 :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joa, UT99 er fett det.

Er i militæret for tiden da, så får bli når jeg kommer hjem på perm.

Hvem er det som enda er aktiv da? husker vse, rnr, powah, viruz osv. Spilte jo en del lammi klovnefisk, crasher, acer, trance, subbern, tcboo. 1vs1 på deck16 er jo en slager =)

Lenke til kommentar
Joa, UT99 er fett det.

Er i militæret for tiden da, så får bli når jeg kommer hjem på perm.

Hvem er det som enda er aktiv da? husker vse, rnr, powah, viruz osv. Spilte jo en del lammi klovnefisk, crasher, acer, trance, subbern, tcboo. 1vs1 på deck16 er jo en slager =)

Gode gamle infoghost!

Subwarrior her. :) Jeg har vært inaktiv i over et år nå, men tror mange av de samme spiller det. Sjekk ut #bao #powah og #dD.ut2 på Quakenet, så finner du nok noen gamle kjente.

Lenke til kommentar

Spiller litt WoW, men passer meg for å ikke bli alt for hektet. Lvl 19 orc warrior på Warsong. En kamerat av meg begynte samtidig og er lvl 49 (pluss har en annen char på lvl 14), men spiller faen hele tiden. Gale mann! :)

Var innom quakenet en tur forleden, og er mye av de samme folkene som henger der ja. Acer, Tubz, Tcboo, Klovne, Funkitman osv. Trance, derimot, forsvant plutselig fra hele greien uten et spor for en god stund siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
PELLAR{VIP}[' date=28/10/2004 : 16:52] Hey. Er det flere aktive UT claner her i Norge eller er det bare vi "gammelgutta" som fortsatt er aktive?? Mulig UT holder på å dø ut men det er jo et gøyalt spill da så vi kommer nok til å spille det noen år enda i hvertfall. Hvis noen evt. fortsatt spiller UT så må dere besøke oss på vår nye hjemmeside www.vipclan.net. Vi er stort sett norske medlemmer bortsett fra noen svensker og hollendere. Vi har også jenter i clanen :) men vi trenger flere medlemmer.... CYA :)

kan jeg være med?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...