Zardoz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dodraugene? Hehe, minnene strømmer på. Fikk lyst til å spille UT igjen gitt.... Spille UT99 igjen? Stikk gjerne innom f.eks. #unreal.vip for en uhøytidelig tdm pickup Vi satser på å ha en sivilisert og vennlig omgang, med moroa i sentrum. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tror jeg må gjøre det gitt....Hadde vært moro. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er vel på tide jeg også tørker støvet av gode gamle UT. Spilte tilsammen 2 timer hele 2004 (måtte prioritere jobb og søvn framfor nattspilling...). Mindre enn jeg spilte hver dag i 3 år før det... Subwarrior is back! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 dere frister meg til å grave opp igjen spillet og installere det igjen, får se hva jeg gjør... UT er jo morro da... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 [...] Subwarrior is back! Sånn skal det være Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er vel på tide jeg også tørker støvet av gode gamle UT. Spilte tilsammen 2 timer hele 2004 (måtte prioritere jobb og søvn framfor nattspilling...). Mindre enn jeg spilte hver dag i 3 år før det... Subwarrior is back! Subbern jo, kult:) long time no see Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Er vel på tide jeg også tørker støvet av gode gamle UT. Spilte tilsammen 2 timer hele 2004 (måtte prioritere jobb og søvn framfor nattspilling...). Mindre enn jeg spilte hver dag i 3 år før det... Subwarrior is back! Subbern jo, kult:) long time no see Hehe jepp. Jeg lever enda, selv om jeg er minimalt aktiv i UT. Nå for tiden går det mest i Pro Evolution Soccer 4 på Xbox Live, og singleplayer Half Life 2... Men er vel på tide å fyre opp UT igjen. Nå sitter jeg jo med 3 GHz Pentium 4, ATI X800XT gfx kort og 19" LCD skjerm (fungerer topp til spill). Men stoppet det meg fra å få mus-lagg i Direct3D i UT? Helt utrolig, men litt fiksing og tweaking så er jeg klar. Da blir det ville moving combos, fantastiske midair rockets, utrolige headshots, og dodging til shield fra steder man knapt visste fantes. Endret 19. januar 2005 av Toa Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ut2k4? norsk? har dere plass til en trial? Trodde dodraugane var de eneste norske som spilte ut2k4 clanwise.. doDraugane la opp for en stund siden. De dannet imidlertid et nytt lag for ikke så lenge siden. To av de gamle spillerene fra laget er med, to nye er med... Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Liv her og der.. er jo morro i instagib scenen hvertfall.. Sjekk ut #ut.forever på Quakenet Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ossn nivå er det på spillere her da? jeg har spilt en god del del fps så har aimen og bevegelsen stort sett inne, greier å beregne når skjold og enkelte powerups kommer tilbake, så sant jeg husker på det.. Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 #ligan.2k4 @ quakent er kosli norsk,svensk.. clan ta et besøk, btw jeg heter egentlig "LeroX" Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Altså doDraugen som snakker over har ingenting med KLANEN dD (doDraugene) å gjøre. Han har hatt det nicket siden han registrerte en hotmail konto i 2000? Men faktisk doDraugene er oppe igjen. Topic fra #dd.ut2 @ Qnet —› topic: (doDraugane presenting UT2004 TDM lineup : lax0r - bonedawg - HenL - Sandbakk | Living Legends - We're 1338, thats 1337 and then some) Men hvis du er gira på å bli med i klan som ikke er highskilled så besøk oss i Genesis-7 #Genesis-7 @ Qnet. Og ikke nøl med å besøke #Unreal.no @ Qnet og www.unreal.no . MVH Dessect1on` Endret 20. januar 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Får lyst til å informere om UT99 TDM-aktiviteten i Clanbase. Over 100 klaner har meldt seg på UT TDM Spring CUP 2005, og klanene fordeles på tre divisjoner. Noen som sa at UT99 er døende?? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ossn nivå er det på spillere her da? jeg har spilt en god del del fps så har aimen og bevegelsen stort sett inne, greier å beregne når skjold og enkelte powerups kommer tilbake, så sant jeg husker på det.. Joa, en ting er å ha spilt mye FPS og har generelle skills, en annen ting er å ha spilt UT99 hver dag i 3 år. Blir litt som å tro at jeg skal kunne hevde meg i CS.... Jeg vil nok komme opp på et brukbart nivå ganske fort siden jeg har full kontroll på mus og aim, men det krever så mye mye mer enn som så. Erfaring med maps, våpen og powerups er essensielt. UT99 er fremdeles det mest geniale spillet som er laget. Så utrolig synd at Epic/DE f**** opp alt med UT2k3/UT2k4. Men på en annen side er det jo derfor UT99 communityen fremdeles er så sterk den dag idag. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har idla på unreal.no ganske lenge allerede har vert innom genesis-7 og (hva er r0zie baklengs? ) spilte mot en kar i går 1 on 1 var artig men bare warmup hehe. du har helt rett toa, hjelper ikke med biologisk aimbot i høyrehånda (eller venstre for de som liker det) viss du ikke kan maps jeg kan grendelkeep ganske bra Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har idla på unreal.no ganske lenge allerede har vert innom genesis-7 og (hva er r0zie baklengs? ) spilte mot en kar i går 1 on 1 var artig men bare warmup hehe. du har helt rett toa, hjelper ikke med biologisk aimbot i høyrehånda (eller venstre for de som liker det) viss du ikke kan maps jeg kan grendelkeep ganske bra Grendelkeep er vel ikke et UT99 map... Hvis du vil vite noe om Deck16][ i UT99 så er det bare å spørre. Var mitt 2. hjem i lange perioder. Hehe Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 grendel kom vel i ut2k3.. jeg spiller 2k4.. håper det ikke kommer no ut2k5? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 For min del trenger det ikke komme ut flere Unreal Tournament versjoner. Hvis de ikke da plutselig kommer med noe med like bra gameplay som UT99. Nå er det jo bare onslaught og fæle teamplay-mod'er som gjelder. Ikke uten grunn at det er langt flere som spiller DM og TDM i UT99 enn i UT2k4. Og hvis man trekker fra de som spiller onslaught i UT2k4, så er UT99 et mye mer populært spill den dag idag... Kan jo virke som et tegn på at folk liker selve gameplay-følelsen (våpen, movement osv) i UT99 mye bedre enn i UT2k4. Tenk om de kunne bygget UT2k3/UT2k4 på Unreal Tournament og IKKE på Unreal Championship. Tenk å ha onslaught mod med UT99 sine våpen, movement, og generell spillfølelse. Da hadde nok flere fra UT99 communityen gått over til UT2k4. Epic har splittet hele UT miljøet! De har virkelig rotet det til! Hvorfor kunne de ikke laget et skikkelig Unreal Tournament 2, istedet for å bare modifisere konsollspillet Unreal Championship litt for å kunne gi det ut på PC? Hvorfor kunne de ikke la være og rote med de tingene som var bra i UT99, og heller konsentrere seg om de tingene som var dårlig?!? UT99 var jo et mer polert spill enn UT2k3! Hvor mye penger sparte de på dette mon tro? Og hvor mye penger har de TAPT på det i lengden?! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Word!!!! Spilte ut2k3 for ca 2 uker så var det slutt...... Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det som er trist er at så få ga UT2004 en sjangs. Man spiller 2003, er misfornøyd og synes epic har voldtatt gameplayet og driter regelrett i 2004. Synes det er kjipt, for UT2004 minner mer om 99-versionen enn 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå