]PELLAR{VIP}[ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hey. Er det flere aktive UT claner her i Norge eller er det bare vi "gammelgutta" som fortsatt er aktive?? Mulig UT holder på å dø ut men det er jo et gøyalt spill da så vi kommer nok til å spille det noen år enda i hvertfall. Hvis noen evt. fortsatt spiller UT så må dere besøke oss på vår nye hjemmeside www.vipclan.net. Vi er stort sett norske medlemmer bortsett fra noen svensker og hollendere. Vi har også jenter i clanen men vi trenger flere medlemmer.... CYA Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 høres morro ut, UT er faktisk en av de spillene jeg kunne tenkt meg å spille sammen med en klan... er det noe opptaks-krav eller noe, kunne tenkt meg å vært med klanan, og hvor store krav stilles det til aktivitet, er ikke sikkert jeg kan være med hele tiden, da jeg jobber osv.. Lenke til kommentar
]PELLAR{VIP}[ Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 høres morro ut, UT er faktisk en av de spillene jeg kunne tenkt meg å spille sammen med en klan... er det noe opptaks-krav eller noe, kunne tenkt meg å vært med klanan, og hvor store krav stilles det til aktivitet, er ikke sikkert jeg kan være med hele tiden, da jeg jobber osv.. Vi stiller bare noen enkle krav til nye medlemmer og det er : Normal oppførsel, ta turen innom www.vipclan.net av og til så mann holder seg litt oppdatert (feks:forum) og mIRC/MSN er et "must". Du/dere bør være litt aktive men vi har ikke strenge krav på det. Dette begynte som en LMS clan men vi har nå spillere som spiller litt insta og dm i tilegg Vi har og en del team matcher mot andre så derfor trenger vi faktisk litt flere medlemmer... Er du interessert så ta kontakt på www.vipclan.net Plz registrer dere på siden. Den er ikke helt ferdig enda men det er ikke mye som gjenstår...... Lenke til kommentar
]PELLAR{VIP}[ Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ut....2k4? Dette er en UT clan.... men noen av medlemmene spiller også UT2k4 da..... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 er UT2004 jeg tenker på, oppførsel er normal jeg blir så klart med på det jeg kan, mirc og msn er jeg på nesten hele tiden... jeg leste litt der, stod egentlig ikke så mye interesant der... Lenke til kommentar
]PELLAR{VIP}[ Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hei igjen... Vi er nå flere og flere members som spiller UT2k4 fortiden. Vi har og en egen LMS UT2k4 server liggende ute. Det virker som om det gode gamle UT99 spillet holder på å dø ut.... Jeg regner med at på nyåret så spiller alle medlemmene våre UT2k4. Det skal også jobbes litt med clansiden (www.vipclan.net)vår mot nyttår. Den skal få et mere UT2k4 "look" over seg...... Håper på å få noen flere members. Gjerne folk som har spilt UT2k4 endel. Vi er jo ferske hele gjengen nå så Endret 29. desember 2004 av ]PELLAR{VIP}[ Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er flere nordmenn og norske klaner som bao og R-team som holder i live UT99, og miljøet rundt disse. Men det er dessverre stadig færre som spiller på høyt nivå. Det kreves jo en del tid til å opparbeide og vedlikeholde et nivå. Bao gjorde det bra i den siste åpne TDM CB-cup`en. Finnes flere som freelancer på åpne servere og som er spredt rundt om i europeiske klaner, meg selv inkludert. Får inntrykk av at de mest aktive kommer fra Polen, Nederland og Tyskland for tiden. Lenke til kommentar
]PELLAR{VIP}[ Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Polen, Nederland og Tyskland har nok de mest aktive clanene og spillerne ja.... R-team kjenner jeg godt Snakker nesten daglig med 750,rypa og co. Men de spiller vell mest DM og CTF fortiden. Vi har hatt utallige TLMS matcher mot R team.... Det er såpass "fun" så det har vi tenkt å ha i fremtiden også.. Enten det blir UT99 eller UT2004 Mange i VIP som er blitt lei all den cheatingen i UT99. Håper på at det ikke er like mye chating i UT2004.... Dessuten er det vell greit å prøve noe nytt etter 4-5 års aktiv spilling med UT99. Men uansett da om det blir endel UT2004 spilling fremover så er det jo ikke dermed sagt at UT99 blir slettet fra PC'ene våre da Kommer nok aldri til å slutte helt med UT99..... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 PELLAR{VIP}[' date=29/12/2004 : 12:01] Håper på at det ikke er like mye chating i UT2004.... Er nesten ingen cheating i UT2k4. Til gjengjeld er ein belasta med desse anti-cheat scriptene som tar ressursar og er generelt irriterande... midgame-check is teh pwn =P Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kanskje jeg stikker innom til dere en kveld for en liten runde, helst tdm Tror aldri at jeg har spilt LMS noen gang... Lenke til kommentar
]PELLAR{VIP}[ Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Heh... Vi spiller ikke så mye TDM da. Har spilt iTDM noen ganger. Går mest på LMS fortiden i allefall. Men må nok teste litt CTF osv.... også... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jo, eller vi spiller Unreal Tournament 2004 TDM. Genesis-7 kaller vi oss, ganske ferske men har seriøse tanker om spillet #genesis-7 @ quakenet Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Indeed. Vi i Genesis 7 hadde ikke hatt noe imot en klanmatch mot dere heller En del norske spillere på unreal.no, og liste over klaner på unrealnorth.com.. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er ikke Powah aktiv i UT99 lenger? Var jo norges beste UT klan da jeg "la opp" for et år siden (spilte da i bao). Lenke til kommentar
C.T. Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) I UT2k4 TDM og 1on1 scenen er det hvertfall liv som bare det. Man har sesong 2 av UNL som kommer snart og Eurocup hvor man har fått omtrent alle topplag meldt på. 120 lag har forøvrig signa opp(! og noen påstod at UT2k4 er dødt) 3 Norske lag er hittil påmeldt OpenCup, LiGan, Genesis-7, J52 (halvt svensk) og iT (halvt svensk). Spiller dere UT2k4 anbefales det å følge med UnrealNorth og unreal.no Ser at for tiden dukker det opp flere og flere gamle UT99 i UT2k4 - spilte 2v2 mot to stykker senest i går, som drev og justerte seg til spillet. Ingen tvil om at det finns skills hos gamle UT99'ere som lurker rundt omkring Endret 14. januar 2005 av C.T. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ut2k4? norsk? har dere plass til en trial? Trodde dodraugane var de eneste norske som spilte ut2k4 clanwise.. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dodraugene? Hehe, minnene strømmer på. Fikk lyst til å spille UT igjen gitt.... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 doDraugane ja, les på unreal.no de er ganske skilled og tror jeg...? Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jada jeg vet. Var medlem der før men det begynner å bli lenge siden. Edit:Hmmz..Kan umulig være samme Dodraugene.(Den jeg var i gikk fra RnR til dD) Trodde virkelig ikke at flere klarte å finne på det navnet for en klan.. Endret 17. januar 2005 av SweetD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå