Gå til innhold

musikk på nokia 6230

Nilsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Det kan hende denne er feilpostet, sp flytt den gjerne.

Men det jeg lurer på er. Jeg har Nokia 6230 og vil gjærne bruke den som mp3 spiller(det er mulig?)

Jeg har innstalert pc suit 5.8 som fulgte med data kabelen og lurer på hva jeg må gjøre nå. Har holdt på en stund men skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er mulig å spille av mp3 med 6230. Jeg er usikker det med PC suit men anbefaler å gå til nokia sine sider og laste ned den nyeste versjonen av PC suit. Viss ikke 5.8 er den nyeste versjonen.

Endret av joku
Lenke til kommentar

Hei

6230 kan brukes som MP3 spiller, og man bruker gjerne minnekortet i telefonen for å legge inn sangene på. Har du mulighet ville jeg brukt en minnekortleser for å overføre filene til kortet da dette er mye raskere enn å overføre vi blåtann.

Skal du overføre ved hjelp av pcsuite må du gå på filoverføring, og bruke den explorer lignende greien der for å overføre filene. Flytt filene dit det står minnekort e.l. på filtreet, og man kan også lage en egen folder for musikk/mp3 hvis man vil.

Som sagt ville jeg anbefalt en kortleser for å overføre filene da dette er MYE raskere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...