hockey500 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei! hvis jeg kopierer koden fra W3Schools, og inn til min kode virker den i alle browsere, men hvis jeg deretter kopierer CSS-kodene fra HTML-dokumentet og til et eksternt stilark virker det ikke lenger? hvorfor det? er det bare jeg som skriver kodene mine feil? det virker perfekt med eksternt stilark i Opera, men ikke i IE eller Avant??? i alle andre tilfeller fungerer eksterne stilark bra, det er bare DIV-tagen som ikke virker. hvorfor ikke nå? innrømmer at jeg ikke akkurat er noen ekspert Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan vi få se på koden ? Da er det enklere å se hva som er feil. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) koden er kopiert fra linken over. har bytta ut CSS-kodene som er i linken og lagt til: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> kopiert CSSkodene til et eksternt stilark som ser sånn ut: <style type="text/css"> DIV { background-color:#00FFFF; width:50px; height:100px; overflow: inline; border:1px solid rgb(0,0,0); position:absolute; left:0px; top:20px; } </style> ser du noe feil? Endret 28. oktober 2004 av hockey500 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fjern <style type="text/css">. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ja du må ta vekk <style type="text/css"> og </style> EDIT: Purify er en kjapping Endret 28. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
StigandR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> Du kan ikke skrive "/>" på slutten av en tag. Det er bare hvis det er to tagger etter hverandre Endret 28. oktober 2004 av StigandR Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 /> på slutten av tagger uten sluttag er xhtml Lenke til kommentar
StigandR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 /> på slutten av tagger uten sluttag er xhtml Det kan hende ja Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) jeg har fjerna /> og fjerna style type="text/css", men det virker fremdeles ikke. virker bare i opera, men ikke i IE eller avant så det kan vel ikke være noe med kodene siden det hvertfall virker i en nettleser? det gjelder bare DIV-koden. alt annet virker edit: fjerna visst type="text/css" i feil dokument jeg.... LoL når jeg la det til igjen i HTML-dokumentet og fjerna det i .CSS dokumentet virka alt som det skulle i alle nettlesere.. TAKK FOR HJELPEN!! Endret 28. oktober 2004 av hockey500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå