Joyrider Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Når jeg starter opp windows og logger på brukern min og akkurat når den er ferdig med å loade desktopen låser hardisken seg den blir stille og bildet fryser...... noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Joyrider Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg startet windows i sikerhetsmodus, da gikk alt tilsynelatende bra. Kan det ha noe med at den kan få for mye load eller noe ? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel fast repley gikk ikke så derfor fikk jeg ikke foreslått det du selv prøvde, å starte i sikkermodus. Dette har du nå gjort og det tyder på at det er en hardware / driver konflikt. Prøv å tenkt etter om du har lagt til noe nytt siden sist gang systemet fungerte greit. Prøv da evt å fjerne enheten eller enda bedre oppdater driveren. Noen programmer kan også være årsaken, så om det er noen "nye" programmer så fjern dem eller prøv først å gå på "start --> kjør --> msconfig og se litt på hvilket programmer som starter med windows. Prøv evt å ikke inkl dem i oppstarten til du finner det programmet som klusser til oppstarten din. Lykke til X. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror en reinnstallasjon av windows kan løse saken. Det høres i hvertall ut som noe av det som lastes etter innlogging fryser PC'n. Det kunne nok vært høy load (høye temperaturer) som var problemet, men siden det ser ut til å fungere helt fint i sikkerhetsmodus så er det nok ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå