ZerBox Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg skulle overføre 2GB fra disk d: til c: i Win XP med Partition Magic 7.0, men midt inni prosessen kom det først en feilmelding som sa at prosessen ikke kan fullføres fordi disken ikke kunne lukkes. Jeg trykker en tast åstarter pc'en på ny. Så starter prosessen igjen, men da kommer denne feilmedlingen: Error 625. Change cannot be applied. Your drive configuration is seen diffently in bootmode than in Windows. This can usually be corrected. Nå når jeg sjekker Partition Magic i Windows så står de to gigabytene som en egen partisjon eller harddisk. Nå når jeg startet windows sa denat den hadde funnet en ny hardware-enhet som måtte installeres. Jeg er glad bare pc'en startet jeg, men vil helst ordne opp i problemet slik at de 2GB'ene blir att over til disk c: Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du kan vel da bare flytte de manuelt (cut&paste)? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Det går sikkert, men jeg lker best å bruke den metoden jeg har brukt før. Men nå har jeg fått fikset problemet:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvorfor ikke fortelle løsningen... Kjekt å ha i ettertid, spesielt ettersom Powerquest (og Google) ikke hadde noen løsning på feilmeldingen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå