Joyrider Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg hentet min shuttle med alle delene idag, jeg satte sammen alle delene som det stod i brugsanvisningen og da jeg kom til det store øyeblikket når jeg skulle skru den på så skjedde ingenting. Jeg trakk inn og ut strømforsyningskabelen og trykkte som en vilmann på on/off knappen men til ingen nytte. En ting la jeg merke til var når jeg plugget strømkabelen inn så lyste nettverksporten min.... merkelig tenker jeg men det sier meg svært lite Noen som kan hjelpe meg? MVH En som virkelig trenger hjelp !! #EDIT av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende. Endret 1. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
all right Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du koblet alle kabler til HK? f.eks ON/off switch Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 De skal være tilkoblet fra før, men det kan være smart å sjekke det, ja! Lenke til kommentar
cl_joe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noe liknende skjedde da jeg monterte min. Da var det floppy kabelen som satt feil. Prøv og dra ut alle kablene til disker og cdrom. Start maskinen og se om du kommer til bios. Joe Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Se inni om det lyser et rødt lys ca i midten, det er "Cpu overheat" eller noe slik. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Se etter om du har festet CPU med "spaken" dette glemte jeg fikk samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå