LOZER Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Pizza er godt.Fårepølse er godt. Pils er godt. Torsk er godt. Yoghurt er godt. Brunost er godt. Sammen blir det fabelaktig! Slik må Sunbeams designere tenke. Da jeg så disse, kom det gode norske ordet overkill dundrende inn i hodet mitt. Lurer på hvorfor. HAHA - Der har vi poenget. Og det er ikke bare i Sunbeam at tenkningen er slik om dagen! --- Tenk alt dette til en billig pris, dette bare må være bra! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Pizza er godt.Fårepølse er godt. Pils er godt. Torsk er godt. Yoghurt er godt. Brunost er godt. Sammen blir det fabelaktig! Slik må Sunbeams designere tenke. Da jeg så disse, kom det gode norske ordet overkill dundrende inn i hodet mitt. Lurer på hvorfor. HAHA - Der har vi poenget. Og det er ikke bare i Sunbeam at tenkningen er slik om dagen! --- Tenk alt dette til en billig pris, dette bare må være bra! bedre med slagordet til rema 1000! Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 heheheheheheh.... :!: :!: :!: Det var dagens Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Var det ikke en sånn "styggeste kabinett" post her om dagen, tror vel at vi har funnet noen gode kandidater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå