The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Heisan Jeg har et stort problem med bearshare. Jeg får ikke Bearshare til å funke etter at jeg har installert SP2, men jeg er 99,9% sikker på at det ikke skal ha noe med SP2 å gjøre, siden jeg har flere kompiser med Bearshare og SP2 som funker. Jeg har ikke noe Switch, eller router, jeg har bare et vanlig Speedstream modem. Jeg har også Bluecom som ADSL leverandør. Først når jeg installerte SP2, for ca 4 uker siden, så funket Bearshare uten problemer i ca 4 uker, og helt til nå, men nå får jeg ikke connectet til Bearshare. Altså det står å bliker rødt på Host i Bearshare. Og til slutt kommer det opp en beskjed om at Bearshare ikke kunne connecte osv. Så kan det være SP2 som er årsaken her, eller er det noe annet??? OBS: Jeg bruker ikke Bearshare til Wares og slikt, jeg bruker den til å laste ned lovlig musikk, altså bare til musikk. Så er det noen her som kan hjelpe meg med dette problemet??? Hilsen Tom-Helge Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du prøvd på og installere BearShare på nytt av? Kan hende det mangler en fil eller noe! Prøv det du! Lykke til Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det har jeg prøvd, og det nytter ikke, siden jeg har prøvd det snart 4 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå