Gå til innhold

Kjøp av dvd brenner....

Itw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt normal reaksjon og når du har bestemt deg kan du banne på at det kommer noe nytt som er både bedre og kanskje billigere.

Hvis jeg ikke hadde planer om å kopiere filmer ville jeg valgt denne Benq 1610 som du får på Elkjøp siden jeg forstår du har planer om å handle der. Lurt å ikke kjøpe det aller billigste da det som regel er en sammenheng mellom pris og kvalitet. Den vil sikker gjøre nytte i lang tid :thumbup:

Lenke til kommentar
det finnes kun en brenner! Plextor PX716A!

THE ONE AND ONLY!

LES DU PLEXTOR MANNEN!

Staljin

Hehe,viste om den der, leste det for noen dager siden. Vel som du kanskje ser er det Firmware 1.00, dvs. at det første firmware releasen som public, regner med at neste firmware er rett rundt hjørnet, og da blir det nok fart på sakene.

Time will show ;)

NEC ND-3500A har hatt utmerket brennekvalitet fra dag 1.......

Den første 16x brenneren kom i slutten av Mai, og plextor kommer først nå så plextor har hatt månedsvis med tid på å optimalisere sin brenner - og likevel er den såpass "skuffende" når den kommer?

Time will show....

Lenke til kommentar
<he he aldrig sagt noe om og kjøpe på elkjøp men men...

Skal brenne filmer og det skal gå fortest muligt :D  så vil ikke ha noe sinke...

Spora litt av dette her :blush:

Da står det mellom Nec 3500 og Benq 1620. Nec'n er forløping litt raskere på tolags plater med 4x mens Benq har 2.4x. Det sies at Benq snart også får 4X. Nec'n er en bra brenner men Benq har noe bedre funksjonalitet og støtter flere plater på 16x.

Plextor 716 har ingen sett så mye til enda her i landet og etter rykter som går sliter de enda med å få den opp i samme klasse som Nec/Benq.

Du kan lese i bøtter og spann om alle tre her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...