Demantios Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan noen legge ut notepad/notisblokk for meg? den har forsvinni Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan noen legge ut notepad/notisblokk for meg? den har forsvinni Hvis det kan hjelpe så er dette en link til Notepad2 Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fix for Virus/Spyware som fjerner/erstatter notepad: http://www.cpcug.org/user/clemenzi/technic...epad_virus.html Sp+ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan noen legge ut notepad/notisblokk for meg? den har forsvinni *legges ved* notepad.zip Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 For å dra denne topicen i litt omvendt retning. Hvordan fjerner jeg notepad? Jeg har absolutt ikke bruk for det, da notepad2 er konge i forhold Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fjern notepad.exe fra windows katalogoen, så kan du f.eks rename notepad2 til notepad og vips, så er det den som windows bruker. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fjern notepad.exe fra windows katalogoen, så kan du f.eks rename notepad2 til notepad og vips, så er det den som windows bruker. Sorry mac, går ikke. Prøvde nå nettopp. Og win. bare gjenoppretter gamle Notepad.exe når jeg prøver å kjøre den nye. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 notepad.exe ligger flere steder, har du slettet/renamet alle? c:\windows c:\windows\system32 I tillegg har jeg den i c:\windows\$NtServicePackUninstall$ c:\windows\ServicePackFiles\i386 Sp+ Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har lagt inn "nye" notepad i både windows og system32. De andre mappene der har jeg fjerna for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå