chod Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hei, eg har hatt eit problem med dos i det siste, det begynnte då eg lasta ned elder scrolls 1: Arena frå den offisiele morrowind sida. Då måtte eg og laste ned ein dos emulator for å kunne kjøre det. Men no har ledeteksten eller dos klikka. F.eks viss eg skal kopiere ei dos fil frå ei cd så klikke det, og når eg prøve å spele baldurs gate så kjem denna beskjeden fram: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS og WINDOWS-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. og så er det to knapper lukk og ignorer, men viss eg trykke på ignorer klikke det alikavel. Nokon som veit kva som e gale? På forhånd takk Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Ditt originale emnefelt var: "trenger sårt hjelp!" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kjører du XP? Det kan jo være at dos versjonen ikke støtter filen. i XP er det jo ledetekst det heter ikke dos, men i win9x er det dos, så det kan jo være det. Er ikke sikker though Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://www.itpro.no/supportforum.php?showtopic=19267 Lenke til kommentar
chod Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk for svara, eg har fått fiksa det no, jippi!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå