Gå til innhold

Problem: Fonter kan ikke legges inn i Windows XP.

Anbefalte innlegg

System Mechanic 4 tok seg til rette og fjernet alle fontene i min Windows XP Pro, med service Pack 2, Norsk versjon.

Nye fonter kan legges inn, men forsvinner i det jeg lukker dialogboksen for innleggelse under Start/kontrollpanel/skrifter.

Neste gang jeg åpner samme adresse er fontene borte igjen.

Et sted må det ligge en styringsfil som kontrollerer innholdet i denne mappen, som åpenbart er innstilt til å slette alle fonter som ligger der, eller blir lagt der.

Hvor finner jeg denne styringsfilen slik at jeg kan bytte den ut med en frisk?

Alternativt andre innstillingsmuligheter eller forslag til løsning tas imot med takk.

Kaudervelsk som nå er dominerende på min PC, er vanskelig å lese. Har ikke lært det språket :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snedig, men et faktum. Siden det ikke nytter å legge inn noe i denne mappen, ved å gå fil / Installer ny skrift, uten at dette forsvinner straks mappen lukker, så antar jeg at en styringsfil til denne mappen er på ferie, syk, eller på annen måte ikke klarer å gjøre jobben sin.

Men hvilken fil i systemet som styrer dette, vet jeg ikke, og skulle gjerne visst det. Vet jeg det, har jeg sikkert en frisk fil å legge inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...