elec Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hva syns dere om denne? all kritikk mottas, på godt og vondt LINK Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Relativt pent, men jeg føler det blir fargekrasj. Bytt ut det lyseblåe med samme gråfarge som du har på teksten i header. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kjempebra! Dette blir en bra blog, det kan jeg se med en gang. Rett og slett nydelig. 1. Fargevalget er rett og slett genialt. behagelig å se på. Det er bra! 2. Navigasjonen er veldig enkelt samtidig lekker og funskjonell. Genialt med den nesten usynlig stiplete linjen under 3. Fjern den gråe linjen i headeren, bytt den ut med den lyseblå, da blir det virkelig bra. Du har lagt gullegget, dette var veldig pent og greit designet. Men kanskje litt for enkel? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes den var smaskens, med unntak av menyen. Føler at den kunne vært markert bedre som en meny, kanskje ved å ha en annen bakgrunnsfarge og la den strekke seg 100% horisontalt eller noe slikt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Smooth, meget smooth Eneste store minus er menyen - fargen krasjet med resten og fonten var veldig standard. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Meget, meget pent. Er totalt uenig med at du burde endre fargen på den grå streken i header, og at menyen er kjedelig. Menyen er knallstilig, og fargen passer genialt bra sammen med de andre. Veldig bra! Lenke til kommentar
elec Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 takk for alle svar det varmer siden det ikke var noen altfor store "feil" så er det vel kanskje på tide å starte med en html versjon i'll be back Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Relativt pent, men jeg føler det blir fargekrasj. Bytt ut det lyseblåe med samme gråfarge som du har på teksten i header. Helt uenig, det er et fint og rent design ja, men den blåfargen passer jo utmerket. Burde heller bytte den gråfargen til en lysblåfarge om du først skal bytte. - Likte ikke helt den brunfargen på menyen og headeren. - Likte heller ikke plassering av meny. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 nydelig! drit i alle som klager på diverse farger, det ser knall ut som det er. men skulle jeg pirke så måtte det være på meny fargen, den er pittepittelitt "skitten," men det er bare detaljer så ikke bry deg om det! good job. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som sagt over her, synes dette var en veldig fin blogg, spesielt med tanke på at dette er ditt første arbeid Synes også at fargene på menyen går bra, skiller seg litt ut, samtidig som den ikke er ubehagelig, synes nå jeg Keep ut the good worK Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som sagt over her, synes dette var en veldig fin blogg, spesielt med tanke på at dette er ditt første arbeid Første arbeid? hvor står det? Fikk ikke med meg det jeg.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Første arbeid? hvor står det? Fikk ikke med meg det jeg.. Han mener kanskje at det er det første arbeidet han legger fram på forumet? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Første arbeid? hvor står det? Fikk ikke med meg det jeg.. Hehe, tror det kanskjer er jeg som surrer litt her.... vet egentlig ikke selv hvor jeg fikk det fra...tror jeg leste akkurat det ordet et annet sted på nettet, og vips...så var det i denne posten gitt...hehe Lenke til kommentar
elec Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er nok ikke mitt første arbeid nei ... det er nok ikke "mitt" engang... det er en kamerat som har mekka'n, og han bad meg legge den ut for kritikk Lenke til kommentar
elec Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 han gjorde noen endringer på menyen og bad meg legge ut den nye versjonen... liker dere denne eller den gamle best? LINK Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Fine farger. Fortsatt fæl meny. "Opplistingen" av blogg-innlegg er forferdelig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Likte den gamle menyen best. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 likte de prikkete linjene mellom ordenene, men kanskje en blanding av meny1 og meny2 hadde vært best.. har heller ikke noe problem med "opplistningen" av blogg innleggene som bli nevnt her. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Den gamle menyen var utvilsomt best. Er uenig med dan1el på det med opplistingen av nyhetene, synes det var rimelig bra, jeg. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 slett ikke dumt, men: synes du bør holde deg til to farger på den store teksten i header. altså at BLOG.EQUATOR og DESIGNCAFÈ.NO får samme fargen. da ville jeg valgt gråfargen menyen ble ganske fremtredende nå. både i form av størrelse og farge. prøv å demp den litt. synes symbolene foran "les mer" linkene er litt rotete. de to strekene som skiller header og meny er kanskje litt blasse, hvertfall den nederste av de. føler liksom at de er utvasket, prøv å gjør de en smule strerkere. likte "contact me" og "home" linkene i header. dette går rette veien, synes det alt i alt er en flott side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå