Gå til innhold

Waitec DVD-X5, bra?

Anbefalte innlegg

Yess... nå er den her Waitec DVD-X5! Waitec er ikke så kjent merke men jeg må prøve alikevell, har tatt med meg hjem en i dag skal teste i kveld og så legger jeg inn hva jeg synes her i morra.

Det som jeg gleder meg mest til er: DivX DRM, DivX Pro (GMC, QPEL / B-Frames) og selvfølgelig så tar den også Xvid. Det er brukt en MTK chip i den og den kan oppgraderes med ny firmware.

Jeg har også kjøpt meg BBK DV971 store broren til Asono, og jeg kjenner en som har asono og la meg si det slik første inntrykket jeg fikk av BBK DV971 var "wooww drit råå.. kjempe klart bilde og blått neon lys i cd skuffen" men den har en rekke feil, bildet er ikke i center.. den zoomer noe innihelsike på avi filer samt. dvd slik at bilde blir "blurete" pixlene går inn i hverandre, kanskje en FW fikser dette men har ikke kommet noen enda så Asono`en er bedre synes jeg da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg testa den! Det er samme software og oppsettet som BBK sin, samme meny og samme feil (halvferdig). Waitec er "plastikk" versjonen, knapper stikker litt skjeift her og der mens BBK sin er mere utført med stil metall i fronten og plexi cd skuff med neon lys.. men sån i forhold til pris så er BBK verdt de stakkars 300kr ekstra.. Begge spilerne er meget stille gående kan ikke høre at de er på i forhold til liteon lwd-2001 og kiss dp-450/500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...