Skrollan Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har hørt at flyttbar hardisk skla være så enkelt å bruke for å frakte ting fra din til andres pcer... er det det???... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har hørt at flyttbar hardisk skla være så enkelt å bruke for å frakte ting fra din til andres pcer... er det det???...Takker for alle svar... Det sier seg vel selv, gjør det ikke? Eller, kanskje det ikke hjelper å få flyttet ting fra min data til andres selvom du har en flyttbar... Men det er vesentlig mye greiere å flytte mellom to pcer med en ekstern/flyttbar harddisk... De fleste harddisker er riktignok flyttbare, så jeg regner med at det er ekstern du snakker om. Endret 28. oktober 2004 av eckmann Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har hørt at flyttbar hardisk skla være så enkelt å bruke for å frakte ting fra din til andres pcer... er det det???...Takker for alle svar... Det sier seg vel selv, gjør det ikke? Eller, kanskje det ikke hjelper å få flyttet ting fra min data til andres selvom du har en flyttbar... Men det er vesentlig mye greiere å flytte mellom to pcer med en ekstern/flyttbar harddisk... De fleste harddisker er riktignok flyttbare, så jeg regner med at det er ekstern du snakker om. Godt og klart svar, eckmann min data kan du ikke flytte noe fra, det er sikkert. Eventuelt kan du også sette opp LAN, dersom PC-ene er nære hverandre. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Så sant begge maskinene har den interface'en som trengs så går det bra. Husker jeg skulle frakte med meg noen filer på en USB-pen til en kompis en gang så hadde han ikke USB på maksinen (gammelt vrak!) De fleste eksterne diskene går på USB/Firewire og så lenge dette er støttet så er det neppe noe problem så lenge man har med driverene i tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå