Dr. Panda Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har dere fått med dere nyheten om dvergefolkene fra asia?? Se her: VG Temmelig stilig? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Joda, dette har været over hele nettet. Synes likevel at User Friendly hadde den beste konklusjonen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har dere fått med dere nyheten om dvergefolkene fra asia?? Se her: VG Temmelig stilig? Du har skrevet VG, men linker til dagbladet Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg visste det Hobbiter har eksistert. Jeg vedder på at Tolkien bare fant en gammal bok som har overlevd tidevervene som inneholdt alt han skrev. Siden dverger fintes så er vel orker det neste som blir funnet, om ikke orker er de andre litt voldigere hårete versonene da. Jeg antar at alvenne ble til stjerner eller forsvant til sitt hemmelige sted, så de finner vi sikkert ingen av. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 OMG!! det der må være den beste froklaringa jeg har hørt. Tror du må ringe til han forsker fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå