errgo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg skal ha tak i en XP1800+ og Abit KT7A hovedkort. Hadde egentlig tenkt å kjøpe fra databutikken.com, men de hadde det ikke inne for øyeblikket. Jeg sendte mail til Dius i går og spurte om hvilken versjon av det hovedkortet det har inne (må ha versjon 1.3), men har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Bestilte fra dem, de var rask å levere og veldig høflig med respons og slikt, anbefaler dem. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Har sendt enda en mail til de nå, håper de svarer snart. Kan ikke bestille før jeg vet 100% sikkert at jeg får Abit KT7A v1.3 istedet for en eldre versjon. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 16:18, Basus skrev:Bestilte fra dem, de var rask å levere og veldig høflig med respons og slikt, anbefaler dem. Må berre seie meg enig der..:smile: Lenke til kommentar
zero Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Bestilte CPU,Strømforsyning,og vifter(kabinett og CPU vifte) av Dius i forrige uke. Men fikk ikke levert CPU'en selv om jeg betalte for den... Utrolig irriterende, har sendt mail til dem så får vi se hva som skjer. Det er i slike tilfeller at man irriterer seg over at webshopen ikke har support telefon :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå