lalleh Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har som veldig mange andre anskaffet en XP-M 2400+. Har enda ikke begynt å klokke, da jeg kjører med en gammel 3000+ BOXED-kjøler. Lurer på hva slags kjøleribber og vifter jeg burde anskaffe. Helst ikke den stiveste prisen. Når jeg begynner å klokke, burde jeg også ha noe ekstra kjøling på chipset og sånt noe også? Har Abit NF7-S 2.0 og 2 x 512 ddr TwinMOS pc3200. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har som veldig mange andre anskaffet en XP-M 2400+. Har enda ikke begynt å klokke, da jeg kjører med en gammel 3000+ BOXED-kjøler. Lurer på hva slags kjøleribber og vifter jeg burde anskaffe. Helst ikke den stiveste prisen. Når jeg begynner å klokke, burde jeg også ha noe ekstra kjøling på chipset og sånt noe også? Har Abit NF7-S 2.0 og 2 x 512 ddr TwinMOS pc3200. Ved "normale" hastigheter avgir den mindre en noen andre Barton prosessorer, og med normal mener jeg opp til 2,2-2,3 Ghz, så du kan jo prøve deg fram hvor langt du kommer med boxed-kjøleren før du kjøper en ny. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Husk at god gjennomlufting i kabinett er like viktig som en god kjøler. Har selv XP-m men har kun klokket den moderat 166fsb/2.1GHz/1.35V og kjører med en SilentIglo Ø80/2500o/min. Idle 35c load 45c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå